Cazan Franco-Crosti, draguut....adica un BR 50 un pic mai special,
Cazan Franco-Crosti, draguut....adica un BR 50 un pic mai special,
Tot cu motor in tender si cazan gol? Sau e normala?Cum v-am obisnuit gunoierul de serviciu nu a cumparat perla coroanei, ci un gunoi pe care l-a bagat in tomberon.
De data asta mizeria adunata este un Marklin 37040 adica un BR 50 un pic mai special, mai multe detalii si istorie cand o sa scriu in tomberon , asta daca va riscati sa ridicati capacul.Vezi ata?ament 6139Vezi ata?ament 6140
Eu am o BR42.9 Franco-Crosti (MaTrix 22429), motor in cazan sau mai degraba in cabina. Motorul tot clasic Maerklin, 3 poli parca, mecanism zgomotos, aproape totul din metal. In tender are decodorul si difuzoarele. Ce m-a surprins e ca sasiul e un soi de Mallet camuflat -- are o balama verticala intre osiile 2 si 3, sta bine in curbele stranse. Asta e tot asa "flexibila"?Doua lucruri care nu mi-au placut la HO. Motor in tender, locomotiva impinsa sau trasa. Sistemul cu 3 linii Marklin, la fel, se cramponeaza de el si atat. Eu nu ii vad rostul. Macar daca a 3-a linie ar avea dinti, sa zici ca e loco cu cremaliera. In epoca miniaturizarii se cramponeaza inca de motoare vechi, cu design antic. Unii producatori, nu generalizez. Loco arata bine tare. Mi-ar fi placut o vitrina cu locomotive europene din epoca 1 , 2 sau ultimele serii cu abur. Din pacate, ce am vazut sau testat, nu m-au convins de bine, m-au facut sa bat in retragere.
Pentru BR 42.90 iti recomand sa cumperi kitul cu rotor in 5 poli Marklin 60941 , intrefier cu magnet cu neodim , face minuni, eu am inlocuit vechile motoare la toate locomotivele cu astfel de kituri si este o diferenta enorma , mai ales la viteze mici, pe langa o sa vezi ca se mai domoleste si zgomotul.Eu am o BR42.9 Franco-Crosti (MaTrix 22429), motor in cazan sau mai degraba in cabina. Motorul tot clasic Maerklin, 3 poli parca, mecanism zgomotos, aproape totul din metal. In tender are decodorul si difuzoarele. Ce m-a surprins e ca sasiul e un soi de Mallet camuflat -- are o balama verticala intre osiile 2 si 3, sta bine in curbele stranse. Asta e tot asa "flexibila"?
Eu caut una de la Marklin sa o convertesc pentru ca Trix sunt foarte putine si foarte scumpe, dar este o problema, cele Marklin au motor C-sinus softdrive ,care trebuie schimbat cumva si nu stiu daca acel kit de care spuneam mai sus este compatibil.Eu am o BR42.9 Franco-Crosti (MaTrix 22429), motor in cazan sau mai degraba in cabina. Motorul tot clasic Maerklin, 3 poli parca, mecanism zgomotos, aproape totul din metal. In tender are decodorul si difuzoarele. Ce m-a surprins e ca sasiul e un soi de Mallet camuflat -- are o balama verticala intre osiile 2 si 3, sta bine in curbele stranse. Asta e tot asa "flexibila"?
iti recomand sa ii montezi un decodor cu sunet sa scapi de zgomotul rotitelor dintate
Da, am desfacut-o ieri sa o spal pe dinti si intr-adevar, are motor in 5 poli. Are si sunet "din fabrica", deci am cu ce acoperi zornaiala mecanicii.Eu caut una de la Marklin sa o convertesc pentru ca Trix sunt foarte putine si foarte scumpe, dar este o problema, cele Marklin au motor C-sinus softdrive ,care trebuie schimbat cumva si nu stiu daca acel kit de care spuneam mai sus este compatibil.
@cosmin78 a spus ceva acum ceva timp referitor la Trix BR 96 pe fostul topic "Adunate la Ho" "sunetul rezolva tot" asa ca si eu iti recomand sa ii montezi un decodor cu sunet sa scapi de zgomotul rotitelor dintate.
Apropo locomotiva ta cod Trix 22429 conform fisei cu piese de schimb de la Trix are deja noul motor cu rotor in 5 poli.
...capabilitatea de a citi CV-urile, implica renuntarea la una din iesiri...
...iesirile sunt in 5V, cu rezistori de balast inclusi, pentru iluminatul cu LED-uri...