Colectia personala de machete la scara 1/43

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
292) SAAB 9-3 Viggen
- an 1998
- producator
- se deschid usile



Cand am facut rost de aceasta macheta, mi se parea super detaliata si credeam ca este una din cele mai corecte machete din cate exista.
Acum cand am dat de PMA, KYOSHO, AUTOART... etc, vad ca este totusi o macheta modest lucrata.

Interior - vopsit in cafeniu, bord frumos lucrat dar fara instrumente de bord lizibile, fara oglinda retrovizoare.

Exterior, vopsea aplicata uniform, trapa transparenta.

- fatza - stergatoare de parbriz turnate odata cu parbrizul si vopsite cu negru, faruri din plastic transparent, vopsite pe interior cu argintiu, semnalizatoare vopsite cu argintiu, logo corect aplicat, masca motor vopsita cu negru, placutza cu numele modelului.

- laterale - gemurile de la usile din fatza lipsesc, oglinzi retrovizoare vopsite cu argintiu (inclusiv ramele), manerele usilor vopsite, jantele frumos redate, semnalizatoarele de pe aripi sunt vopsite.

- spate - pe luneta este redat si dezaburitorul (sau cum se numeste ;D ), stopuri din plastic si vopsite pe interior, decaluri ingrijit aplicate, placutza cu numele modelului, tzeava esapament vopsita cu argintiu.



















 
293) SAAB 9-5 Wagon
- an 2003
- producator
- se deschid usile



Interior - vopsit in cafeniu, bord frumos lucrat, dar fara instrumente de bord lizibile, cu oglinda retrovizoare din plastic transparent.

Exterior, vopsea aplicata uniform.

- fatza - stergatoare de parbriz turnate odata cu parbrizul si vopsite cu negru, faruri din plastic transparent, vopsite pe interior cu argintiu, semnalizatoare vopsite cu argintiu, logo corect aplicat, masca motor vopsita cu negru, placutza cu numele modelului.

- laterale - gemurile de la usile din fatza lipsesc, oglinzi retrovizoare vopsite cu argintiu (inclusiv ramele), manerele usilor vopsite, jantele cromate, semnalizatoarele de pe aripi sunt vopsite.

- spate - stopuri din plastic si vopsite pe interior, decaluri ingrijit aplicate, placutza cu numele modelului, tzeava esapament vopsita cu argintiu.



















 
294) SEAT Seiscientos D
(Sociedad Espanola de Automoviles de Turismo)
- an 1957
- producator



Macheta asta imi place foarte mult, chiar daca nu-i uper bine detaliata.

Interior - vopsit in gri, cu unele accesorii argintii. Oglinda retrovizoare este turnata odata cu parbrizul si nu este vopsita.

Exterior - vopsea aplicata uniform. Culoarea aleasa este foarte frumoasa.

- fatza - chederele vopsite, stergatoarele de parbriz cromate sunt aplicate, logoul S.E.A.T. este redat foarte fidel, semnalizatoare cromate, faruri din plastic clar, placuta cu numar de inmatriculare, bara protectie cromata.

- laterale - lipsesc geamurile de la portiere, manerele de la usi sunt vopsite cu argintiu, jante cu capace cromate.

- spate - aerisiriel dela motor sunt de fapt decaluri, lampile de stop sunt vopsitemanerul de deschidere a capotei motorului este aplicat si cromat. exista placuta cu numar de inmatriculare, inscrisul S.E.A.T. 600 D este lizibil (cu lupa), bara protectie cromata, toba de esapament vopsita cu argintiu.

Cam atat despre aceasta micutza macheta.





















 
OLECO a spus:
Te contrazic. Antena indoita este "opera" mea atunci cand am pliat acoperisul. Macheta era noua, in cutie sigilata.
???ži eu la fel am rupt antena ?i am lipit-o...dac?? e luat din Br??ila sigur a fost la mine,caz în care îmi cer scuze pentru ruperea ei
 


HISPANO SUIZA H6C



HORCH 853 A Cabriolet



FORD Scorpio (International Car of the Year 1986)



MERCEDES BENZ 450 SEL 6.9 (International Car of the Year 1974)

 
295) HISPANO SUIZA H6C Convertible
- an 1934
- producator



Mi-am dorit mult aceasta macheta. Este foarte frumos realizata, avand suficiente detalii.

Interior - bordul este bine redat, cu toate comenzile si cadranele corect reproduse, in mijloc se gaseste un impunator schimbator de viteze (cromat), iar sub bord doua manete cromate, banchete cafenii, panourile usilor vopsite cu negru, volan cu spitze cromate.

Exterior - vopsea aplicata uniform.

- fatza - rama parbrizului vopsita in argintiu, stergatoare de parbriz aplicate, rama radiatorului vopsita cu argintiu, figurina de pe radiator este frumos lucrata, logo aplicat corect, faruri din plastic clar, bara protectie argintie, placutza cu numar de inmatriculare.

- laterale - manerele usilor si balamalele vopsite cu argintiu, oglinzi retrovizoare montate pe cauciucurile de rezerva, aripile din fatza si din spate sunt vopsite cu negru, jante cu spitze rosii, cauciucuri cu bandouri albe, trepte vopsite cu argintiu.

- spate - copertina de culoare neagra are "riduri" si pare a fi chiar functionala, cutie-portbagaj de culoare neagra inscriptionat "Hispano Suiza", lampile de stop sunt din plastic clar avand rame cromate, bara protectie argintie, placutza cu numar de inmatriculare, tevi de esapament cromate.

Per ansamblu, macheta arata foarte bine, imi plac detaliile si combinatia de culori din exterior.



















 
296) HORCH 853A - Sport Cabriolet
- an 1938
- producator



Interior - in trei culori, negru/rosu/crem cu toate comenzile si cadranele corect reproduse, in mijloc se gaseste schimbatorul de viteze (cromat), iar pe consola centrala se gasesc doua manete cromate, pedale cromate, banchete negre, scaune fata individuale dotate cu manere de sustinere pentru pasagerii locurilor din spate, panourile usilor vopsite cu negru avand accesorii argintii, volan negru cu spitze.

Exterior - vopsea aplicata uniform.

- fatza - rama parbrizului vopsita in argintiu, stergatoare de parbriz aplicate (cromate), rama radiatorului este cromata, figurina de pe radiator este frumos lucrata, logo aplicat corect, masca fotodecupata, farurile, lampile de ceatza precum si "lampa de serviciu" sunt din plastic clar, claxoane cromate, bara protectie cromata, placutza cu numar de inmatriculare.

- laterale - manerele usilor si balamalele vopsite cu argintiu, oglinzi retrovizoare montate pe cauciucurile de rezerva, aripile din fatza si din spate sunt vopsite cu negru, jante cu spitze rosii avant rame si capace cromate, trepte vopsite cu argintiu.

- spate - copertina de culoare neagra are "riduri" si pare a fi chiar functionala, busonul pentru benzina este cromat, lampile de stop au rame cromate, bara protectie cromata, placutza cu numar de inmatriculare, teava de esapament argintie.

Macheta mi se pare mai frumoasa decat H.S. si mai bine detaliata.

Enjoy!

















 
297) MERCEDES BENZ 450 SEL 6.9 W116 E69 (CAR OF THE YEAR 1974)
- an 1972
- producator



Am cumparat-o pentru simplul fapt ca este replica miniaturala a automobilului care a castigat titlul INTERNATIONAL CAR OF THE YEAR 1974.

Interior - de culoare crem cu bord negru si insertii ce imita lemnul. Instrumentele si cadranele bordului sunt corect reproduse, pe consola centrala se gaseste frana de mana si alte accesorii, oglinda retrovizoare dispune de "sticla", iar accesoriile aflate pe panourile usilor sunt vopsite cu argintiu. Scaunele si bancheta sunt dotate cu tetiere.

Exterior - vopseaua cafenie se potriveste de minune cu interiorul crem si este aplicata uniform, fara acea suparatoare "coaja de portocala". Pe capota este "schitzata" trapa vopsita in culoarea caroseriei.

- fatza - rama parbrizului este argintie, stergatoarele de parbriz sunt cromate si palicate, masca motorului cu rama cromata, emblema este foarte fin executata, farurile si semnalizatoarele sunt din plastic clar (din pacate la faruri si lampile de stop se vad niturile), la faruri exista si stergatoarele (vopsite cu argintiu), bara de protectie si coltzare sunt cromate, avand bandouri de cauciuc atasate. Aerisirea din spoiler este vopsita.

- laterale - ramele geamurilor sunt vopsite cu argintiu, la usile din fatza nu exista geamuri, oglinzuile retrovizoare cromate dispun de "sticla", manerele usilor sunt cromate si atasate, bandourile de pe lateralele usilor sunt vopsite cun argintiu, jantele sunt decupate si vopsite cu argintiu, exact ca la modelul real. Pe aripa stanga/spate este montata o antena cromata.

- spate - rama lunetei este vopsita cu argintiu, prin ea find vizibile tetierele banchete si mastile difuzoarelor audio. lampile optice sunt din plastic clar, vopsite pe interior, bara de protectie si coltzare sunt cromate, avand bandouri de cauciuc atasate, decalurile sunt lipite cu precizie, toba si tevile de esapament sunt vopsite cu argintiu.

Macheta arata foarte bine, desi am impresia ca este facuta pe o matritza mai veche. Pentru fanii Mercedes, o astfel de macheta este binevenita in colectiile personale.



















 
298) FORD Scorpio Mark 1 Ghia (CAR OF THE YEAR 1986)
- an 1985
- producator



Modelul la scara reala a castigat titlul CAR OF THE YEAR 1986

Macheta este din rasina cu geamuri din folie de acetofan.

Interior - redat pana la cele mai mici amanunte, cu bord lizibil, comenzi si accesorii redate fidel, plafon imbracat.

Exterior - vopsea aplicata ireprosabil, trapa fumurie.

- fatza - stergatoare parbriz foarte fine (aplicate), faruri din plastic clar redate fidel, semnalizatoare din plastic clar vopsite in interior, sigla Ford corect pozitionata, spalatoarele pentru faruri sunt si ele radate, placutza cu numar de inmatriculare..

- laterale - ramele gemurilor sunt cromate, semnalizatoarele de pe aripi, manerele usilor si yalele sunt aplicate (!), jantele sunt reproduse fidel, inscrisurile Ghia sunt pozitionate corect.

- spate - stergator de parbriz aplicat, blocuri optice din plastic clar, vopsite in interior, placutza cu numar de inmatriculare, manerul de deschidere a portbagajului aplicat, tzeava de esapament argintie.

Macheta este redata foarte corect, respectand proportiile si detaliile modelului real (atat cat este posibil), desi nu sunt multi colectionari care sa fie "fanii" acestui model.

















 
299) SIMCA 1000 Rallye
- an 1961
- producator



Nu am prea multe de spus despre macheta, decat ca peste un timp, va intra in Service.