Discutii despre Accidente Feroviare la CFR

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Da, am inteles ca e accident rutier, eu doar am fost dus de val dupa ce am citit ca-s cercetati pentru catastrofa feroviara. Ma scuzati, saptamana o sa incerc sa tac ca-s un fel de Mircea Badea cu nervii la pamant(probleme si la servici si acasa) si am observat ca scriu mai mult prostii.

In ceea ce priveste incidentele feroviare, a fost ceva ieri, la linile de calatori erau vagoane de marfa in Arad, posibil ca s-au blocat macazele, prea multi oameni in portocaliu misunau pe acolo, apoi mai venea si o drezina plina de ei dinspre Curtici, dupa care circulatia a revenit la normal in jurul orei 13.
 
Acum un sfert de ora m-a trezit Dan TM. Cica avem o noua sarbatoare:

http://www.realitatea.net/doua-trenuri-de-marfa-s-au-ciocnit-in-aceasta-dimineata_642927.html

In acest moment se pare ca mecanicul celui de-al doilea tren nu a respectat viteza de circulatie in cazul in cazu intalnirii unui semnal stins (nici nu a oprit in dreptul lui).
 
:D :D :D Tocmai dadeam sa scriu aceiasi chestie, vad ca s-a facut subiect separat pentru sarbatorirea evenimentelor. Bravo... in privinta accidentului am ramas fara cuvinte.....

Later edit: Pfaii am vazut EA-ul CFR Marfa, a sarit de pe boghiuri..... s-au rupt elementele de prindere si au sarit arcurile... sunt curios care o sa fie soarta ei.... :(
 
Astia au dat vina imediat pe mecanic...daca au furat ciorile iarasi niste cabluri de semnalizare?daca semnalul era stins,in loc sa fie pe rosu si trenul din fata era oprit chiar dupa semnalul stins e normal ca nu a avut timp sa franeze!reportajele tv de la fata locului sunt absolut penibile
 
Ai dreptate. In plus era si ceata, care a "fugit" de la locul accidentului. Ce semnale luminoase chioare poti vedea noaptea si pe ceata ma intreb si eu. Cit despre comentariile tv..... :-x
 
Este 09:58 si puteti vedea "live".....si despicatul firului in patru de catre reporteri....................................watch "antena 3"............. :lautar: :lautar: :lautar: :lautar: :lautar: :p
 
Am inteles ca semnalul nu avea nici un foc aprins, dar totusi instalatia BLA functiona? Dar instalatia blocului anterior, care ar fi trebuit sa arate galben? Reporterii ziceau ca trenul ar fi avut 30km/h, cu mult sub limita din acea zona; nefiind terminate ambele fire, presupun ca viteza stabilita acolo era de cca 60-70km/h.
Intreb de instalatia BLA deoarece, daca nu finctiona, inseamna ca trenurile erau ghidate de dispecer.
 
Din cite am vazut, linia e ruginita din cauza umiditatii. Daca mai punem si starea osiilor vagoanelor desprinse, e posibil ca valoarea suntului sa fi fost mai mare decit cea pentru care a fost calibrata dezexcitarea releului BLA. E o ipoteza...
 
Nu cred, linia ruginita era cea care nu era deschisa circulatiei; noua instalatie BLA pe firul circulabil a fost refacuta si predata CFR-ului in aprilie 2009, deci era noua.
 
Mie mi s-a parut ca deraierea a avut loc pe linia ruginita, si cealalta era de fap linia pe care se circula. Inseamna ca m-am inselat. Oricum, mecanicul a declarat ca a vazut 2 semnale galbene consecutive, si eu tind sa-i dau dreptate. Instalatia BLA functioneaza, dar nu este calibrata pentru conditii extreme(rezistenta balastului maxima, tensiune de alimentare maxima, rezistenta liniei minima, rezistenta suntului maxima). Poate dn cauza ca e prea noua.
 
ce handicapati sunt reporterii aia!!habar n au sa se exprime sau sa cunoasca cativa termeni tehnici elementari.Vrem sa obtinem viteze de 160km/h pe magistrala 800?nu se poate!atat timp cat in tara asta se vinde cupru,fier vechi si sina de cale ferata acest lucru este sinucidere curata.Acum 10 zile am circulat prin zona aceea,erau probleme la BLA,3 semafoare erau pe rosu pt ca sau furat cabluri.......pe vremea lu Impuscatu daca furai ceva de la calea ferata erai bagat la puscarie imediat....acum???
 
Exclus!!! Pai cand e vre-un eveniment pe infrastructura veche, se intampla pentru ca e prea veche. Cand e pe infrastructura noua, e pentru ca e prea noua?
Instalatia trebuie sa functioneze si la rezistenta MINIMA a balastului in conditiile in care am un vehicul usor (drezina) cu rezistenta de contact MAXIMA. Hai sa excludem o eroare a instalatiei BLA, mai ales ca s-a vorbit de depasirea unui semnal STINS.
Aici nu cred sa fie un singur vinovat: vagoanele trenului din fata NU TREBUIAU sa se desprinda in mers, semnalul NU TREBUIA sa fie complet stins (desi depasirea unui semnal stins echivaleaza cu o trecere pe rosu), mecanicul NU TREBUIA sa aiba 30km/h dupa depasirea semnalului stins, magistrala aceasta foarte importanta NU TREBUIA tinuta in reparatie atatia ani, ani in care s-au tot inregistrat intarzieri frecvente din cauza lucrarilor care accidental faultau instalatiile de semnalizare.
 
Mecanicul e clar vinovat.Daca a trecut pe galben era clar ca se astepta la un rosu in fata asa ca la semnal ar fi trebuit sa ajunga cu o viteza care sa ii permita oprirea in fata semnalului.Daca semnalul era stins e cu atat mai grav fiindca parca in intructie se spune ceva de genu semnalele luminoase stinse sau care dau indicatii dubioase ordona oprirea...
 
sa zicem ca a trecut de galben,mergea cu 30km/h inaintea semnalului tot pe galben ia aparut marfaru ala in fata!Era noapte si la viteza de 30 marfaru se opreste in vreo 200m.....nu stiu ce sa zic,asteptam declaratiile mecanicului,nu tampeniile debitate de handicapatii aia de reporteri