Expozitia internationala de modelism feroviar Balatonfured

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Acuma sea leaga niste informatii, foarte frumoasa gara, cel care a muncit la ea tot respectul :D . Am vazut-o si eu in timp ce lucra la ea, felicitari pentru participare la expozitie.
Mi-as dori sa vin si eu acolo.
Voi cum ajungeti acolo ? Se merge in grup mare cu trenul sau cu masinile ? :?:
 
Pai eu nu am automobil, si merg si singur..... :| ,in cazul asta cred ca nu o sa mai vin daca e prea scump.
 
Chiar ca ne faci in ciuda, nici nu vreau sa ma gandesc ca aveti acolo o diorama cu traseu de cale ferata de 150 de metri..... :(
 
Imediat am recunoscut cabina cfr dezafectata de la Cefa, mai ales ca numai saptamana asta am trecut de 8 ori pe acolo. Pân?? acuma foarte frumos reprodus??. Felicit??ri. A?tept s?? v??d ?i restul! Ah, sa nu uit, la cate Desiro circula pe ruta Oradea-Timisoara, cred ca va fi super sa vedem in miniatura un asemenea automotor in gara Cefa H0. Respect
 
Electricul a spus:
Imediat am recunoscut cabina cfr dezafectata de la Cefa, mai ales ca numai saptamana asta am trecut de 8 ori pe acolo. Pân?? acuma foarte frumos reprodus??. Felicit??ri. A?tept s?? v??d ?i restul! Ah, sa nu uit, la cate Desiro circula pe ruta Oradea-Timisoara, cred ca va fi super sa vedem in miniatura un asemenea automotor in gara Cefa H0. Respect
Stai linistit, si aici circula Desiro :D
 
Adica ceva de genul...

(poza 060-EA)

Si acum, o mica prezentare a celor intamplace in decursul primelor 2 zile la Balatonfured...
La ora 5 far 15 echipa ARC a pornit inspre Ungaria, inmarmati cu portbagajele pline cu machete...

(poza scorpion)
Pe drum am facut o mica pauza...

(poza scorpion)
Sa admiram Dunarea la unguri...


Si iata ca am ajuns intr-un final, la Balatonfured. La scurt timp dusa sosirea noastra, au sosit si colegii nostrii de la Clubul Feroviar Crisana - Oradea, cu modulul garii Cefa. Astfel au inceput montarile de module...

Iar noi am amenajat vitrina noastra, cu ajutorul organizatorului....Istvan

Iar Dia, prietena lui Gabi, taia etichetele pentru machetele ce urmeaza a fi expuse in vitrina ARC...

Dupa ce modulele au fost pozitionate, a urmat putin "fine tunning", pentru a le pune la acelasi nivel...

Ceeeeeee???

Eu, ca de obicei, pozam si filmam totul...

(poza scorpion)
Intrarea in gara Cefa...

(poza scorpion)
EA CFR asteptand semnalul de plecare in gara Cefa:

(poza scopion)
Garnitura de tren persona tras de DA:

(poza scopion)
Garnitura de marfa trasa de Didina made by radu161

(poza scopion)
CFR vs MAV

(poza scopion)
Si intr-un final, ca sa nu va mai tin in suspans, modulul garii Cefa:

(poze scopion)
Dupa care a urmat o seara romaneasca, cu mici si bere...Radu a fost bucatar...again :)

Si plimbarea de seara cu BZ-mot-ul (o sa aflati mai multe...maine :) )


Si asa se termina ziua 0 a expozitiei. In urmatoarea zi 20 august, este deschiderea oficiala a expozitiei. Astfel la ora 8 dimineata eram prezenti la datorie, pentru ultimele finisaje...
Curatarea liniei...

Pozat module(pana nu vin vizitatorii)

Plantat mici detalii pe module...

Organizatorii alaturi de ARC...

Si iata vitrina ARC...

Si machetele...

Colegii din Oradea au inceput sa trimita si sa primeasca trenuri in Gara Cefa, care a fost astfel inaugurata oficial...

O vedere generala asupra expozitiei...

Si cateva trenuri romanesti care rulau pe diorama...

Si iata ca a sosit si seara. Fiind ziua ungariei, organizatorii ne-au pretatit o masa la disc...insa am ajutat si noi cum am putut...

Si am ajuns sa facem mici romanesti, de ziua ungariei, in Ungaria...iar

O comparatie interesanta, folosind noua achizitie a lui radu si un tren aflat in gara...

(poze scopion)
Locomotiva M41 mica a fost bagata in cutie...

Iar Gabi "distrugea" linia de cale ferata...

Cum se mananca cina la o expozitie de modelism ferivoar in strainatate....

A sosit noaptea si nu am rezistat sa nu facem cateva poze nocturne...

Cum a fost realizata ultima poza va intrebati?...iata raspunsul:

(poza scopion)
Si fiind ziua ungariei, ne-am urcat pe gara pentru a admira artificiile lansate de pe tot lacul...

Dupa ce artificiile sau terminat, am aflat ca avem un nou membru in club...

Unul din organizatorii expozitiei, facand schimb de tricouri cu unul dintre mebrii ??RC
Salutari si La revedere de la expozitia de modelism feroviar de la Balatonfured!

Acestea au fost primele 2 zile, 19 si 20 august, petrecute la Balatonfured. Continuarea va sosii zilele urmatoare!
Reporterul ARC incheie aici transmisiunea in direct de la Balatonfured. In mintea tuturor participantilor a fost, bineinteles, permanent, acelasi gand: Cand va exista si pe plaiurile noastre asa ceva?
Pana maine toate cele bune!
PS: Modulul garii Cefa va fi prezentat mai in detaliu de colegii nostrii de la Clubul feroviar Crisana - Oradea
PPS: scuzati eventualele greseli gramaticale insa sunt foarte obosit ;)
 
Interesanta expozitie .... gara CEFA arata excelent , incepe sa-mi para rau ca nu am venit , dar ca sa ma consolez o sa bag un drum cu Sageata Verde :p
 
Gara Cefa e superba!! Felicitari!!!
As dori sa stiu cateva date tehnice despre reproducerea la scara a acestei gari:
1) care este distanta in mm de la cea mai din dreapta sina pana la cea mai din stanga sina in zona unde sunt 4 sine paralele ?
2) care este latimea modulului machetei cu gara Cefa?
3) care este lungimea segmentului de linie din gara in care exista mai mult decat o linie ( adica de la primul macaz dintr-un capat al garii pana la ultimul macaz din celalalt capat al garii)?
 
kltrainlover a spus:
Gara Cefa e superba!! Felicitari!!!
As dori sa stiu cateva date tehnice despre reproducerea la scara a acestei gari:
1) care este distanta in mm de la cea mai din dreapta sina pana la cea mai din stanga sina in zona unde sunt 4 sine paralele ?
2) care este latimea modulului machetei cu gara Cefa?
3) care este lungimea segmentului de linie din gara in care exista mai mult decat o linie ( adica de la primul macaz dintr-un capat al garii pana la ultimul macaz din celalalt capat al garii)?

Salutare
Tocmai am sosit acasa de la Balatonfured. Iti raspund la intrebari in zilele urmatoare pentru ca nu stiu din cap toate dimensiunile si trebuie sa caut prin documentatie.

@Cosmin
Am sa pregatesc si un articol despre EA. Tot ce pot sa-ti spun despre el este ca imi apartine, e realizat din metal (nu e ACME :| ) si e 90% finalizat.
 
060-EA a spus:
Am sa pregatesc si un articol despre EA. Tot ce pot sa-ti spun despre el este ca imi apartine, e realizat din metal (nu e ACME :| ) si e 90% finalizat.

Asteptam cu mare interes detalii despre constructia locomotivei.
Tot ce pot sa spun la prima vedere este ca nu este deloc corecta distanta intre osii.
2100mm si 2250mm , la 1:87 cat inseamna ?
24,13mm respectiv 25.87mm rotunjit ar trebui totusi sa para aproximativ egale distantele , iar la tine in poze nu pare a fi asa....ai facut vreun compromis legat de mecanica ?
 
Salut sogard,

Acuma depinde si ce model de transformat iti pica pe mana, cand il transformi in asa ceva. Problema distantei osiilor, la unele se poate rezolva prin modificarea lungimii structurii metalice interioare, insa necesita multa munca, si modificari colaterale destul de migaloase. O alta problema la EA-ul lui Paul, ar fi , cred eu, existenta grilajelor pe lateralele acoperisului. In mod normal, EA-urile dotate cu disjunctoare DBTF, n-aveau nevoie de asa ceva, prin urmare nici n-au fost dotate.

In orice caz, mie mi se pare o incercare reusita, asta cu atat mai mult cu cat este o noutate din peisajul unui eveniment demn de admirat.
 
FELICITARI PENTRU MATERIALUL EXPUS DE VOI.
MULTUMIM CA ATI REPREZENTAT SI TARA NOASTRA FARA A AVEA O OBLIGATIE.
ESTE DE APRECIAT CE ATI FACUT,
 
Sulzer1150 a spus:
O alta problema la EA-ul lui Paul, ar fi , cred eu, existenta grilajelor pe lateralele acoperisului. In mod normal, EA-urile dotate cu disjunctoare DBTF, n-aveau nevoie de asa ceva, prin urmare nici n-au fost dotate.

In orice caz, mie mi se pare o incercare reusita, asta cu atat mai mult cu cat este o noutate din peisajul unui eveniment demn de admirat.

Au fost EA-uri dotate si cu grilaje de protectie.Poate ca nu ai reusit sa le vezi dar eu sunt sigur ca am vazut, cel putin in poze. Cand ajung acasa am sa caut si o sa le pun pe forum.
Binenteles, ma inclin in fata constructorului, putini sunt cei care si-au facut modelul la 1:87. sa nu mai vorbim de aparitia sa in publicul larg la o expozitie asa de mare. Tot respectul.
Cum spuneam, astept cu mare interes un nou subiect pe tema aceasta.
060-EA mai asteptam mult !? :lol: :lol: