In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folose?ti un browser învechit. Se poate s? nu afi?eze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui s? actualizezi sau s? folose?ti un browser alternativ.
Am inceput cu bucla de intoarcere din dreapta-sus, realizata de clubul Baross Gabor, la care inca se mai lucreaza:
In a treia imagine, o simpatica locomotiva diesel CFR "Didina" (creatie Radu Popescu) iese de pe bucla si se indreapta spre halta Zadareni.
Urmeaza o curba de 90grade spre dreapta, pe care se afla statia Nagysimonyi si un tunel, iar in continuare se afla o alta curba 90grade tot spre dreapta, unde se afla statia Osku:
De aici intram in gara Sarszentmihaly, la al carei pupitru de comanda au trecut multi participanti la expozitie, inclusiv colegii din Clubul Feroviar Crisana 8):
Urmeaza o curba de 90grade spre stanga si un segment de linie dreapta mai... desertic...
... dupa care intram pe modulele realizate de Clubul Feroviar Crisana, adica gara de la Cefa si segmentele adiacente (munte, bisericutza maramureseana, benzinarie, drum in lucru etc) 8):
In continuare trecem pe un viaduct spectaculos, o curba de 90grade spre dreapta, un segment de linie dreapta cu o linie de inalta tensiune si un simpatic loc de picnic, urmat de un tunel curb tot de 90grade si tot spre dreapta...
... dupa care trecem rapid prin statia Amoshegy...
... si intram pe o curba de 90grade spre stanga, unde ne intampina un simpatic semnal mecanic care ne anunta ca ne apropiem de o gara...
Gara Hajmasker este in plina activitate, mai ales ca la iesire avem o bifurcatie:
Vom reveni la aceasta bifurcatie, dar mai intai mergem inainte, spre un mare depou:
Acest simpatic depou are posibilitatea de a trimite inapoi trenurile care intra, folosita uneori cam exagerat de catre un coleg blondutz care NU avea absolut nicio reactie la intrebarile adresate in alte limbi decat maghiara :evil: (nu apare in aceste poze ):
Plecam mai departe...
La intrarea in marea gara Altbach ne intampina... un accident cam prea bine realizat
Gara Altbach, realizata de BK1951 Modelleisenbahnclub Wien, nu mai are nevoie de alte prezentari:
Pe sub gara este amplasata o bucla de intoarcere.
Revenim acum la bifurcatia de dupa gara Hajmasker, de unde iesim spre stanga:
Dupa o portiune inzapezita si un alt accident , trecem prin gara Janoshaza:
Dupa o subtraversare a unei autostrazi cu trafic intens intram pe cealalta bucla de intoarcere, realizata de clubul de la Tapolca:
Aceasta a fost mega-diorama modulara, realizata de 7apte cluburi din 3rei tari, pe care lungimea sinelor a fost de 150 metri!
Daca e vara si se apropie luna august e deja traditionala Expozitie Internationala de Modelism Feroviar de la Balatonfured 18-21.08.2011
Anul acesta pe langa doua diorame modulare (H0 si N) vizitatorii vor putea urmari si concursul de modelism feroviar "Domokos Andras" editia a II-a.
Sambata 20 August am avut prilejul de a vizita expozitia de mai sus. O zi calduroasa de vara, statiune de nota 10 pe malul Balatonului. Au participat cluburi din Austria, Ungaria si Romania (Oradea si Arad). De cum am intrat, am fost reperat si primit cu mare caldura de trenulistii cluburilor de la noi, multumesc pentru atentia acordata!
Voi posta o serie de poze cu aspecte de la expozitie, urmand ca la intoarcerea la Cluj sa mai urc pe server altele.
Balaton, relaxant si ospitalier:
Impreuna cu ghidul meu, Mr.Vasi Coste (Boss la Oradea Club):
Aburoasa CFR in mainile proprietarului 060 EA (Paul bacsi):
Alta lucrare de dat palaria jos, gara Livada, jud. Cluj, lucrata pe doua module noi de mesterii oradeni:
Cladire de-a lui nenea Coste, arta si placere:
Modelistul nostru din Arad , Radu (prea inalt pentru a-i surprinde chipul ), la comanda unei garnituri HOe si un modul dedicat acestui ecartament redus:
Salutare
Iata ca a trecut si a VIII-a editie a expozitie internationale de modelism feroviar de la Balatonfured, pentru noi, Clubul Feroviar Crisana fiind a patra participare la traditionalul eveniment de pe malul lacului Balaton.
Asa si cum a remarcat si Vali, la expozitie au luat parte cluburi din Ungaria, Austria si Romania, anul acesta fiind prezentate si module "made in Bucuresti".
Despre editia a doua a concursului de modelism feroviar desfasurat cu ocazia expozitiei am sa povestesc putin mai incolo. Deocamdata ramanem la module si trenuri.
Diorama modulara cu o lungime de peste 150m a fost formata din module standard cu linie simpla si module cu linie dubla Eurotrack.
Prezentarea intregului circuit o lasa in seama lui mpursu. Am sa va prezinte cele doua module noi standard Eurotrack reprezentand halta Livada Somes din jud. Cluj (linia Cluj Napoca - Dej) ale CFC:
Tot dupa standardul Eurotrack clubul gazda din Veszprem a prezentat un nou depou, inca in lucru:
Un tren de marfa CFR epoca II pe viaductul de la Crasna:
Acelasi tren ajuns in Zadareni hcv:
Tren InterCity CFR epoca VI:
CFR Marfa :
Convoi special cu vagon port-transformator la Zadareni:
Tren de marfa cu noul Herkules de la CargoTransVagon la tractiune:
Automotor Malaxa seria 77:
De pe la Cefa:
utilaje de la CFR Infrastructura:
automotor Malaxa de la regionala:
rama etajata TE si LDH:
Acest site folose?te cookie-uri pentru a ajuta la personalizarea con?inutului, preg?teasc? experien?a ?i s? te p?streze autentificat dac? te înregistrezi.
Prin continuarea folosiri acestui site, e?ti de acord cu utilizarea de c?tre noi a cookie-urilor.