Locomotive romanesti exportate

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Radu161 a spus:
Acel 70/71 din Italia e de fapt un 64 facut la Faur. Chiar il avea cineva aici la avatar. E unul galben.

Nu am avut liniste pina nu am gasit linkul cu pricina(se pare ca sunt folosite la infra)
http://www.photorail.com/phr1-leFS/tlokscarrelli.htm
 
catalin a spus:
Nu gasesc acum pe rfr dar un model de locomotiva de la Faur a ajuns in St Kitts and Nevis.

Dan, Faur a exportat direct locomotive catre aceste tari (lista exacta):

Albania, Austria, Bangladesh, Brazilia, Bulgaria, Cehoslovacia, China, Coreea, Costa Rica, C.S.I. (Rusia), Egipt, Elve?žia, Germania, Grecia, Iraq, Jugoslavia, Mozambic, Nigeria, Pakistan, Polonia, Siria, Statele Unite ale Americii, Tunisia, Turcia, Ungaria, Vietnam.

Ceau Catalin,

Tin minte ca am vazut undeva o poza, cu un LDH sau LDE 125 cu inscriptia ,,Depot Washington" stii cumva pe unde?
 
Locomotiva de la Washington am gasit-o aici
http://forum.blackrail.ro/viewtopic.php?f=38&t=228&p=2786p2786

Nu mai stiu daca s-a discutat pe aici despre locomotiva pentru Iran care e pe la Isalnita?
Am ,,folosit cu incredere" functia search dar nu am gasit-o.

Cu ceva timp in urma am gasit niste exemplare din 1970-1972 din Revista Cailor Ferate Romane.


Sint multe articole, in special tehnice cu formule cu matrici, cu functii, diagrame si alte asemenea.La sfirsit sint articole din reviste similare straine, din SUA, RFG, RDG, Marea Britanie, Franta, tarile socialiste, foarte interesant inca mai era posibilitatea de informare.

Am gasit un articol despre locomotiva de la Isalnita.

 
dantm a spus:
Nu mai stiu daca s-a discutat pe aici despre locomotiva pentru Iran care e pe la Isalnita?
Am ,,folosit cu incredere" functia search dar nu am gasit-o.

Salut,asta o fii?
http://cfr.stfp.net/?class=00&veh=1&all=Y&tag=0
 
Poate ca e putin oftopic dar asta ce e ?

http://www.photorail.com/phr1-leFS/images/tloks/excfrtxxx-010505cancello.jpg

Arata tare ciudat....
 
Este locomotiva romaneasca exportata. Cel mai probabil o varianta de LDH 80 la care s-a intervenit putin la aspectul capotei mari. Probabil s-a montat un motor cu aceleasi caracteristici, dar cu dimensiuni mai mici si atunci s-a putut tesi capota astfel incat sa se imbunatateasca vizibilitatea in acea directie.
 
E aerodimanica :D

Bun, la treaba asta cu vizibilitatea m-am gandit si eu dar poate ca e utila numai la cuplarea vagoanelor , dupa sasiu se vede ca e scoasa dintr-un LDH mai mic, din 1250 sigur nu e, la boghiuri nu pot sa pronunt nimic pentru ca nu se vad bine, cabina e total diferita de orice LDH de pe la noi la geometrie aduce un pic cu clasele 82 83 dar pe departe... usile nu sunt puse lateral ci dau direct pe sasiul masinii, precum si ferestrele difera... sa nu mai vorbim de capota aerodinamica :D Arata amuzant sincer.
 
Poate seamana cu asa ceva putin:

http://cfr.stfp.net/Pic/00/_DLDHM45-440DWO_:1.jpg

http://cfr.stfp.net/Pic/00/_DLDH80-026DfO_:1.jpg

Ce zici ? :D
 
Vedeti pagina cu poze a acelui domn care a lucrat la Faur, parca era si acolo o poza cu ea, deci asa a iesit din uzina.
Foarte ciudat boghiul, nu e nici de 125, nici de 45-75(sau cat erau).
 
Tot in Italia si un LDH 45:

http://www.trenomania.org/fotogallery/displayimage.php?pid=64255&fullsize=1

http://www.trenomania.org/fotogallery/displayimage.php?album=347&pos=190

Cine stie de cum au ajuns acolo. Sunt curios cum arata LDH1250 din SUA.