Locomotive romanesti exportate

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Salut!Sa speram ca intra,deci:http://s762.photobucket.com/albums/xx262/mauss5/?action=view&current=usafaurLDH125.jpg
 
Salut!Mai am poze cu locomotive romanesti atat in tara cat si in strainatate, dar nu le stiu pune.Mi-am facut album pe photobucket,dar mai departe nu mai stiu pasii.Daca imi explica cineva,pas cu pas.
 
@mauss5
1.Sub fiecare poza din albumele pe care le ai postat pe photobuket sunt patru linkuri:
a.Email&IM
b.Direct Link
c.HTML Code
d.IMG Code
2.Cu "copy" copiezi cirnatul din dreptul IMG Code, de sub poza care doresti sa o postezi
3.cu "paste" lipesti in topicul din forum
4.ca sa te asiguri ca nu ai gresit verifica inainte de a trimite mesajul dind clik pe "previzualizeaza"
 
64-0016-2 fosta la Dep.Oradea,in Italia in 2003: LDH125-302 tot in Italia in 2007:
 
Maus5, fotografiile sunt superbe! Personal, î?i mul?umesc pentru fotografiile postate! Nu pot s?? nu remarc forma ni?el modificat?? a LDH125-ului din Grecia (A 178) cu acea "ridic??tur??" la nivelul galeriilor ?i a co?ului de evacuare a gazelor rezultante în urma arderii combustibilului. De obicei, doar LDH70 are aceast?? caracteristic?? constructiv??. Mai a?tept??m ?i alte fotografii!
 
maus5 a spus:
Salut!LDH125 in Grecia (A 178):

Salut,

E posibil sa gresesc, dar cred ca in imaginea postat de tine este tot un LDH70. Uitate atent la sasiul unui LDH1250 si la sasiul unui LDH70. Sunt total diferite
 
nelutu a spus:
maus5 a spus:
Salut!LDH125 in Grecia (A 178):

Salut,

E posibil sa gresesc, dar cred ca in imaginea postat de tine este tot un LDH70. Uitate atent la sasiul unui LDH1250 si la sasiul unui LDH70. Sunt total diferite

Salut, nelu?u & srazvi!

???žasiul unui LDH125 are o lungime de 13.700 mm, în timp ce un LDH70 are 11.460 de mm. Pe de alt?? parte, la capota mare, un LDH125 are 3 u?i duble (în imagine se observ?? chiar 3 u?i duble ?i una simpl??), în timp ce un LDH70/45 are doar 2 u?i duble.

Cert este c?? acest A178 din Grecia este un hibrid... ?i de?ine un motor Sulzer de 1250 CP, ?i nu unul Maybach de 750 CP (puterea reglat?? a motorului). C?? e LDE sau LDH, tind s?? cred c?? este LDH. Capota unui LDE este pu?in mai lung?? decât a unui LDH, iar aici nu se vede aceast?? caracteristic??.
 
A 178 e LDH 950 cu motor Maybach de 950 cp,identic cu cel cu care sunt dotate PZH-urile,cei 950 de cai sunt luati tot de pe un Mb820 dar de data aceasta Db,dotat cu alta turbosuflanta si racitor de aer intermediar :!: gabaritul motorului Sulzerul este mult mai mare decat cel al unui Maybach.
 
andrey a spus:
A 178 e LDH 950 cu motor Maybach de 950 cp,identic cu cel cu care sunt dotate PZH-urile,cei 950 de cai sunt luati tot de pe un Mb820 dar de data aceasta Db,dotat cu alta turbosuflanta si racitor de aer intermediar :!: gabaritul motorului Sulzerul este mult mai mare decat cel al unui Maybach.

Mul?umim de precizare, Andrei! ???žtiam c?? motoarele Db sunt folosite în special la nave ?i instala?ii de foraj. R??citorul de aer este inclus în acea "cutie" de pe deasupra capotei mari, nu? E primul agregat care înghea?a iarna :p (nefiind amplasat în apropierea motorului sau a unei surs?? de c??ldur??), iar la gerurile de pe la noi în Moldova stai ?i-i dai cu flac??r?? s??-?i porneasc?? motorul.
 
Salut!Sa stiti ca si eu, cand am vazut prima data poza cu A 178,am crezut ca e o varianta de export a LDH70,dar sasiul mai mare si caroseria diferita m-a facut sa cred ca e dotata cu un motor mai mare.Eu am scris LDH125, pentru ca asa scria si pe site-ul unde l-am gasit,respectiv railfaneurope.net, scria type LDH125-920KW.