Locomotivele cu aburi din Trainsylvania

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
si ce are faptul ca ele nu s-au intilnit in realitate, cu niste amarite de poze ?
sau sa inteleg ca acum nu ne dai voie nici sa ne jucam cu ele in acelasi timp pe diorama, pt ca ele in realitate, nu s-au intilnit niciodata ?
 
buna,

fara suparare, poti intelege ce vrei, de aceea suntem toti echipati inca din productie si in principiu in serie cu creier ;)

din cate imi amintesc, rolul unui forum este de a transmite informatii... si daca fiecare sare intzepat in sus la fiecare informatie (care nu-l priveste direct) nu se ajunge prea departe... asa ca pace pe pamant, informatia a ajuns unde trebuie!

o zi buna si bleib cool, mensch!
 
inca o mentiune pentru amicul Sandu...

85 nu s-a folosit ca locomotiva impingatoare ci ca locomotiva standard la trenurile de pasageri, marfa si mixte de pe Hoellentalbahn... Dieter Bertelsmann, care a realizat una din cele mai detaliate diorame din lume pe o mare suprafata pe tema Hoellentalbahn (si lina adiacenta Lenzkirch-Bonndorf) cu ajutorul lui Josef Brandl mi-a aratat o gramada de poze in care in anii 1935-55 85-uri trageau singurele vagoanele sus pe faimoasa linie.

din anii 1950 s-a introdus tractiunea electrica, 85 007 a scapat de topire si e acum la Freiburg, din pacate neaccesibila publicului larg!
 
asta e bine, sandy!

hai sa-ti spun ceva, legat partial si de BR85...

acum cateva saptamani am fost invitat la Dieter Bertelsmann, proprietarul firmei Metabo care si-a construit intr-un fost grajd din Padurea Neagra o super-diorama cu Hoellental si linia Neustadt-Lenzkirch-Bonndorf, cu ajutorul maestrului Brandl... diorama de mari dimensiuni (module Walkaround, dispozitie cam 15 x 10m) se conduce cu LocoNet pe DCC, ca la Fremo...

dupa prezentare si masa, fiind cam 10 oameni, ne-am jucat, fara program real insa cu trenuri autentice... am inceput pe la ora 20.30, eu i-am promis Danei ca la maxim 23.00 plecam sa fim la miezul noptii acasa... si pe la 03.30 dimineata ea inca se mai invartea cu o 70.1 Baden cu GmP-ul pe linia secundara! :D

am ajuns acasa pe la 5, cand tocmai se deschideau primele brutarii ;)
 
Salutare,
Desi am luat-o prin noiembrie anul tercut,vin doar acum cu prezentarea modelului Rivarossi BR 58-1047 de la Deutsche Bundesbahn.
Un model extrem de frumos,din metal,cu tampane functionale,extrem de detaliata-o bijuterie!Tractiunea se face prin axele propriu-zise si are un motor in 5 poli.
Este la origine o G 12 prusaca,construita undeva intre 1917-1921.
Din aceasta clasa,Deutsche Bundesbahn si-au retras masinile pina in 1953,iar DR-ul le-a folosit pina in 1968.
Ce mi-a placut:realizarea absolut fantastica,subiectul,detaliile.
Ce nu mi-a placut:motor un pic cam galagios,negocieri greoaie pe DKW Tillig.Trebuie facut un pic de "tuning" la arcurile alergatoarelor,ca sa stea mai bine pe sine.
Citeva poze:



 
buna Sandy,

din cate imi amintesc, in afara de faptul ca luminile din fata sunt prost montate si se vede lumina si sub bot Gerhard Peter nu gasise altceva sa-i reproseze ;)

sunt curios cum merge... multe au fost 'rechemate' in atelier pentru ca "oscilau" pe sine (Taumeln) din cauza bandajelor de tractiune prost montate... asta a voastra a avut problema?
 
In afara stresului pe care i-l provoaca lui MPU manivela montata invers, vad ca si la asta aruncatoarele de pietre de la tender sunt puse invers!
...asa ca...la treaba!





Simplu!


PDI
 
Salut,
Va multumesc pentru atentionari.
In ceea ce priveste rulajul,personal nu am sesizat sa fie vreun balans.
Negocierea DKW-urilor Tillig se face defectuos fie datorita slabei presiuni a alergatoarelor,fie,cum spune Horia,datorita banajelor de tractiune.
Fiinca la Cluj sintem mai multi posesori de BR 58,o sa-i intreb si pe colegii mei sa vedem ce concluzie tragem.
s
 
Salutare,
Am achizitionat o noua si frumoasa locomotiva cu abur- e vorba de BR 55 Trix,inmatriculare DB.
Pentru ca face parte din aceeasi familie de G 8.1 ca si cea de la Fleischmann pe care am prezentat-o in acest capitol,nu voi reveni cu informatiile despre original.
Modelul are sunet,se comporta excelent si optic,mi se pare peste Fleischmann.
Ea provine din setul cu BR 85 si din pacate acest set se pare ca iesit din fabricatie.

 
buna sandy,

MaeTrix avea (raul? bunul?) obicei sa faca serii unice, nici un produs in afara de sine nu ramanea in fabricatie mai mult de 2-3 ani; setul de start cu centrala digitala, 55 (G8.1) si 85 si doua trenuri a durat cam 4 ani, adica a fost destul de longeviv...

G8.1 Trix este cu 20 de ani mai noua ca cea GFN si optic este mai reusita, in afara rotilor, unde o cura de Weinert i-ar prinde foarte bine! ;)
 
Salutare,
Dupa o plimbare in atelierele Savin de la Braila,iata ca s-a intors de la facelift batrina BR 52,acum 150.1105 CFR.
Este practic modelul locomotivei din muzeul de la Sibiu si am insistat sa am chiar aceasta inmatriculare.
Modelul este un Guetzold ceva mai vechi si Gam3 mi-a dat ideea sa o trimit la conversie,motiv pentru care ii multumesc.
Un reportaj mai detaliat,in saptamina care vine.
Pina atunci,citeva poze:


Multumesc inca odata familiei Savin care,cel putin in cazul meu,s-au autodepasit de fiecare data dar si lui Mity care a pus umarul!
s
 
Ei da! Imi place ce vad, e una din locomotivele mele preferate de la CFR.
Uite ca ai o locomotiva cu abur corecta, astept prezentarea detaliata. Acum iti mai dau o tema, ca sa nu se plictiseasca locomotiva singura ce ar fi sa agati niste vagoane CFR dupa ea?

In anii 1980 cand au fost reactivate multe locomotive cu abur 150.1105 facea serviciu la depoul Campulung Est, nu te lua dupa ce scrie acum pe placute, acolo este o magarie marca Radu Belu.

Pentru calatori ai avea nevoie de vagoanele tip Y seria 50 cl 1 si cl 2 si un restaurant verde.

Pana atunci tare cred eu ca locomotiva va trage vagoanele mele BREDA pe diorama de la club :fluierat: