- 3 Septembrie 2016
- 6.938
- 5
- LOCATION
- Bucuresti
Salut,
Vagoanele nr.20 si 21 au fost construite la Simmering iar nr.22 si 23 la Hermales.
Erau vagoane, pe doua osii, din lemn acoperit cu tabla si luminator pe acoperis.
Avea patru compartimente dispuse in "diagonala" cu un numar total de 12 locuri, grup sanitar, aproape, de axa transversala a vagonului, ventilatie naturala, incalzire prin conducte, banuiesc, cu abur.
Lungimea, fara tampoane, 9710 mm.
Ca tot intreba Cosmin, vagonul nr.23 a fost incendiat, la Iasi, in 1877 si inlocuit, in 1878, cu un alt vagon cu trei osii ce a avut acelasi numar, 23, vagon casat in 1902.
Am schitele acestui vagon, vedere laterala si amenajare interioara, dar, plansele fiind mari si scanerul incompatibil cu PC-ul, nu pot ajuta cu ele.
Vagoanele nr.20 si 21 au fost construite la Simmering iar nr.22 si 23 la Hermales.
Erau vagoane, pe doua osii, din lemn acoperit cu tabla si luminator pe acoperis.
Avea patru compartimente dispuse in "diagonala" cu un numar total de 12 locuri, grup sanitar, aproape, de axa transversala a vagonului, ventilatie naturala, incalzire prin conducte, banuiesc, cu abur.
Lungimea, fara tampoane, 9710 mm.
Ca tot intreba Cosmin, vagonul nr.23 a fost incendiat, la Iasi, in 1877 si inlocuit, in 1878, cu un alt vagon cu trei osii ce a avut acelasi numar, 23, vagon casat in 1902.
Am schitele acestui vagon, vedere laterala si amenajare interioara, dar, plansele fiind mari si scanerul incompatibil cu PC-ul, nu pot ajuta cu ele.