Salut,
poze facute cu ocazia c?latoriilor mele prin ?ar?.
Încep cu ultima tura f?cut? pe muntele Rar?u - Giumal?u zilele trecute.
Am plecat din Ia?i cu acc. Ia?i -Timi?oara si am c?l?torit pân? la Mestec?ni?. Trenul destul de curat, cald. Toate garniturile sunt acum cu fostele vagoane de pe trenurile rapid.
Proaspata vopsita 40-0666-4 in Burdujeni-Suceava:
Unul din multele automotoare din zona:
In sta?ia Câmpulung Moldovenesc Est:
În sta?ia Valea Putnei linia începe s? urce spre Mestec?ni?:
Incep si serpentinele de la pasul Mestec?ni?:
Continuam urcarea spre tunele:
Tunelul vechi dinspre Valea Putnei:
Sectorul de cale ferat? Câmpulung Moldovenesc - Vatra Dornei (Kimpolung - Dorna Watra - realizat de inginerul Emanuel Ziffer) a fost inaugurat în octombrie 1902, moment în care a fost inaugurat ?i tunelul din Valea Putnei - Mestec?ni? (1621 m lungime) - un fir, al doilea fiind realizat ?i electrificat în epoca comunist?. Acest tunel este singurul din tara realizat in "doua ape".
Din sta?ia Pojorata pana la sta?ia Iacobeni e linie dubl? , un traseu deosebit de frumos.
Dinspre Mestecani?
Tunelul terminat in 1984:
C?l?toria noastr? cu trenul se termin? :
Strecor ?i oleac? de natura :
De pe munte am coborat în sta?ia Pojorata:
Din Pojorata pân? la Câmpulung Moldovenesc am c?l?torit pentru prima dat? cu automotorul ex SNCF.
Gara ?i fosta magazie Câmpulung Moldovenesc :
Burdujeni seara:
A?a se termin? 2 zile minunate.
poze facute cu ocazia c?latoriilor mele prin ?ar?.
Încep cu ultima tura f?cut? pe muntele Rar?u - Giumal?u zilele trecute.
Am plecat din Ia?i cu acc. Ia?i -Timi?oara si am c?l?torit pân? la Mestec?ni?. Trenul destul de curat, cald. Toate garniturile sunt acum cu fostele vagoane de pe trenurile rapid.
Proaspata vopsita 40-0666-4 in Burdujeni-Suceava:
Unul din multele automotoare din zona:
In sta?ia Câmpulung Moldovenesc Est:
În sta?ia Valea Putnei linia începe s? urce spre Mestec?ni?:
Incep si serpentinele de la pasul Mestec?ni?:
Continuam urcarea spre tunele:
Tunelul vechi dinspre Valea Putnei:
Sectorul de cale ferat? Câmpulung Moldovenesc - Vatra Dornei (Kimpolung - Dorna Watra - realizat de inginerul Emanuel Ziffer) a fost inaugurat în octombrie 1902, moment în care a fost inaugurat ?i tunelul din Valea Putnei - Mestec?ni? (1621 m lungime) - un fir, al doilea fiind realizat ?i electrificat în epoca comunist?. Acest tunel este singurul din tara realizat in "doua ape".
Din sta?ia Pojorata pana la sta?ia Iacobeni e linie dubl? , un traseu deosebit de frumos.
Dinspre Mestecani?
Tunelul terminat in 1984:
C?l?toria noastr? cu trenul se termin? :
Strecor ?i oleac? de natura :
De pe munte am coborat în sta?ia Pojorata:
Din Pojorata pân? la Câmpulung Moldovenesc am c?l?torit pentru prima dat? cu automotorul ex SNCF.
Gara ?i fosta magazie Câmpulung Moldovenesc :
Burdujeni seara:
A?a se termin? 2 zile minunate.