Sulzer1150 a spus:
Asa se cam pun problemele. Nu intereseaza pe nimeni cerinta calatorului, asa cum nu intereseaza nici ca nu mai exista un vagon de bagaj ori ca restaurantele sunt goale din cauza ca ajungi sa dai 8 lei pe o Cola la jumate.
P??i de aia se ?i pun numai pe IC... dup?? principiul ,,ai bani de IC, înseamn?? c?? î?i permi?i o cafea pe Doroban?i, implicit ?i-o permi?i ?i de la vagonul restaurant". Restul trenurilor au sta?ion??ri destul de mari în anumite g??ri (mereu acelea?i... o cotiza cineva de la vreun chio?c? Sau o fi chio?cu' lu' ?efu' de gar??, prieten cu X-ulescu de la Regional???) cât s?? fugi s?? î?i iei o cafea ?i un sandvi?, ca s?? te poat?? ,,opera" la bagaje în timpul ??sta.
George Tofan a spus:
Recent am aflat ca din 120 de rame Desiro, aproape jumatate din ele se afla retrase din servici din motive gen " nu avem ulei de care trebuie". Desi bani sa se cumpere au fost. Faptul ca tot ce se face se face exact pe dos, denota gradul de interes care zace in aceasta companie. De la A la Z.
Mai pune-le la socoteal?? ?i pe alea cu ro?ile uzate (nu mai zic de vagoane).
Nu s-a f??cut niciodat?? un caiet de sarcini corespunz??tor nevoilor... ci doar produselor pe care le vinde/intermediaz?? firma X a lui Y care e prieten cu ministrul Z. Dac?? a venit unul ?i a zis ,,eu asamblez Desiro" s-au luat Desiro. A venit dup?? aia altul ?i a zis ,,eu repar rame Z" ?i s-au luat rame Z. Ce dac?? crap?? pe macazele de intrare din Gara de Nord ?i blocheaz?? tot traficul o juma' de or??? Who cares?
Mai nou a venit unul ?i a zis ,,eu produc locomotive". S-a întocmit urgent caietul de sarcini, care era copy-paste din fi?a tehnic?? a locomotivei (?ti?i la ce m?? refer). Mâine-poimâine o s?? vin?? unul ?i o s?? zic?? ,,eu produc osii montate pentru ecartament de 760 mm" ?i s?? vezi cum o s?? se apuc?? CFR-ul s?? modifice ecartamentul.
George Tofan a spus:
Intreband seful de tren de ce nu functioneaza incalzirea, mi se raspunde ca "o sa porneasca" ( eu nu te-am intrebat daca o sa porneasca, ci de ce n-a pornit...ma rog, e greu pentru unii ).
Poate e defect?? (se întâmpl??) sau nu e pornit?? de la locomotiv?? (?i asta se întâmpl??). Desigur, cea mai bun?? solu?ie e s?? te duci la panou s?? o porne?ti ?i s?? vezi dup?? aia dac?? ia foc vagonul, porne?te înc??lzirea sau nu se întâmpl?? nimic. Doar mergi cu C.F.R. C??l??tori, nu cu Regiotrans, s?? nu zic O.B.B.. E drept, ?i O.B.B. are multe saloane (de fapt, în afar?? de vagoanele române?ti care vin pe Dacia, alte compartimentate nu am v??zut în toat?? Austria), dar la ei nu vine na?ul, ci conductorul, la ei dac?? ai haine jegoase ?i pu?i de la o po?t?? nici nu intri în gar?? (nu mai zic de tren), iar sacii cu brânz??, dac?? sunt cura?i ?i nu miros îi bagi la vagonul de bagaje, nu îi pui în salon s?? put?? tot vagonul. C?? de nu... s?? zicem c?? amenzile sunt destul de mari s?? te descurajeze.
George Tofan a spus:
La plecarea din Adjud spre Brasov, vagon compartimentat, incalzit, curat, echipa de tren care desi greu de crezut n-a acceptat in repetate randuri mita de la mai multi calatori, actionand in a le taia bilet
Am întâlnit ?i eu odat?? o echip?? incoruptibil??, pe un personal Alunu-Rm. Vâlcea... ,,hai c?? v?? tai bilet la pre? de cas??, eu trebuie s?? justific cumva banii lua?i".
George Tofan a spus:
E normal ca am avut si experiente placute in salon, insa majoritatea au fost neplacute.Atitudinea maselor am observat ca e similara, prin urmare am toata convingerea ca saloanele n-au ce cauta in Romania
N-au ce c??uta din cauza c??l??torilor... câteva supracontroale serioase (?i amenzile de rigoare) ar rezolva problema. Da' n-ai cu cine... cum po?i tu s?? îl convingi pe na?u' s?? taie bilete de 5 RON în loc s?? accepte 1 RON? Poate doar dac?? te apuci ?i îi dai afar??, îns?? C.F.R. C??l??tori e societate de stat, nu po?i s?? angajezi al?i oameni decât prin concurs ?i dup?? ce se termin?? criza (momentan angaj??rile în toate sectoarele bugetare sunt blocate). în concluzie... ori n'ai cu cine, ori - dac?? ai cu cine - n'ai de ce, c?? merge ?i a?a.
George Tofan a spus:
tara unde multi ar trebui legati de maini si transportati in vagoane Ggs, nu in AVA200 sau IVA.
Mai bine in I-uri, c?? cadavrul (fie el ?i viu) daca e inghe?at nu pute :evil: