Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Pe RailTv ruleaza, pana la sfarsitul lunii, un material foarte interesant filmat la Viseu.
http://www.railtv.fr/canal1.aspx
 
Autorit??žile sucevene vor s? deschid? o linie de moc?ni?ž? între M?n?stirea Moldovi?ža Â?i Argel

http://www.obiectivdesuceava.ro/index.php?page=articol&ids=51095

Societatea Feroviar? de Turism, trimis? în faliment de firma imobiliar? Orhideea Gardens

http://www.gardianul.ro/index.php?pag=nw&id=131512
 
Incepand cu data de 1.04.2009 se deschide circulatiei tronsonul Paltinoasa - Cacica.

Pe acest tronson va circula urmatoarea pereche tren Personal:

P 18704 Ilva Mica 5:26 - Floreni 7:02 - Vatra Dornei Bai h 7:21 - Vatra Dornei 7:26 - Sadova 8:21 - Cimpulung Moldovenesc 8:27 - Cimpulung Est 8:33 - Vama 8:50 - Gura Humorului Oras 9:13 - Gura Humorului 9:27 - Virfu Dealului Hm 9:45 - Cacica 10:01 - Darmanesti 10:44 - Suceava Nord 11:02 - Suceava 11:11

P 18703 Suceava 15:34 - Suceava Nord 15:39 - Darmanesti 15:51 - Cacica 16:33 - Virfu Dealului Hm 16:47 - Gura Humorului 17:04 - Gura Humorului Oras 17:16 - Vama 17:44 - Cimpulung Est 18:01 - Cimpulung Moldovenesc 18:09 - Sadova 18:15 - Vatra Dornei 19:15 - Vatra Dornei Bai h 19:20 - Floreni 19:44 - Ilva Mica 21:42

www.infofer.ro
 
Practic, se scade num?rul de trenuri... se deviaz? un tren Sv - Ilva Mic? Â?i retur prin Cacica, anulând Â?i o pereche de trenuri Cacica-Sv (care va fi înlocuit? de noua pereche, care are cam aceleÂ?i ore de trecere +- 10 minute). M?car... e bine c? s-a redeschis. AÂ?tept?m Â?i Poiana Sl?nic - Sl?nic PH (greu... c? e neinteroperabil?), Podul Gr?diÂ?tea 8chiar ar fi cazul) Â?i Vâlcele - Rm. Vâlcea (am Â?i eu dreptul s? visez, nu)?
 
Slabe sanse la Poiana.Slanic - Slanic din cauza ca nici sarea nu se mai cara cu marfarul si nici calatori nu mai merg cu trenul. Deja au mai ramas 3 trenuri si alea merg de vreo 4-5 ani in pierdere...la fel ca multe altele, in vreme ce prin Ardeal si Moldova se baga sobolanii ( sageti albastre ) pe trenuri cu nr mic de calatori pe aici pe langa Bucuresti se prefera scoaterea ( ANULAREA ) lor pe motiv ca circula cu putini calatori si aia fara bilete.

Nu stiu ce afacere ( economie ) se face sa circule un P format din 2-3 sagetii in locul unui Te sau vagoane 21-47 cu 20-57 cu DA sau LDH si sagetile sa circule acolo unde nr calatorilor nu depaste 150/tren.

L-a Ploiesti se va introduce trenul de seara de Urziceni la cererea calatorilor care au inceput sa faca tabele, hartii etc pentru introducerea trenului de seara.

Desi s-a criticat destul de mult ( prea mult as zice eu ) acesti sobolanii vopsiti in albastru imi pare rau ca nu s-a continuat achizitionarea lor. Am citit un post a unui user pe un forum cum ca CFR ar vrea sa mai achizitioneze niste sobolanii. Poate ajung si prin Muntenia. :(
 
Dr2005 a spus:
,,Â?obolani" ar fi suficien?ži... dar chestia e c? au ro?ži monobloc Â?i când se tocesc trebuie schimbate... Â?i cost?, aÂ?a c? stau prin depouri în parcul rece. Dac?s e continu? aÂ?a... în 2-3 ani nu o s? mai circule nici ?ia deja existen?ži.

Aaaa, dar n-au stiut cind i-au luat?
sau, cum procedeaza alte administratii care au sobolani?
sau, peste 2-3 ani pe unde vor mai circula?
sau, din acest motiv se modernizeaza Malaxele?
:-? :roll:
 
Faptul ca sobolanii circula bine mersi in tari cu apa calda, si nu am auzit de nici un scandal ca ar fi proaste si cumparate pe spaga, inseamna ca acest automotor e un vehicul de calitate, hai sa nu mai dam cu pietre.
 
Nu stiu ce afacere ( economie ) se face sa circule un P format din 2-3 sagetii in locul unui Te sau vagoane 21-47 cu 20-57 cu DA sau LDH si sagetile sa circule acolo unde nr calatorilor nu depaste 150/tren.
:([/quote]

e vorba si de conditii , una e sa circule un TE vai de capul lui de pe vremea lui pazvante si alta e sa circule o rama desiro care are conditii decente ..........
 
Dr2005 a spus:
dar chestia e c? au ro?ži monobloc Â?i când se tocesc trebuie schimbate... Â?i cost?, aÂ?a c? stau prin depouri în parcul rece.

Totusi, varianta rotilor monobloc e destul de raspandita la trenurile de generatie noua. In medie, care e durata de viata a unei osii monobloc? Si la metrou sunt folosite roti monobloc, si acolo uzura e mult mai mare din cauza curbelor si acceleratiilor/franarilor mult mai aspre si nu se plange nimeni de neeconomicitatea lor.
 
Nu Â?tiu care e durata de via?ž? a unei ro?ži monobloc... probabil depinde de anumite condi?žii. ??ns? e clar c? tot trebuie înlocuite la un moment dat.
karpaty a spus:
e vorba si de conditii , una e sa circule un TE vai de capul lui de pe vremea lui pazvante si alta e sa circule o rama desiro care are conditii decente ..........

Care condi?žii? C? în afar? de aer condi?žionat Â?i priz? de laptop... ce g?seÂ?ti în Desiro g?seÂ?ti Â?i în TE. ??n rest... m? îndoiesc c? pe c?l?tor îl intereseaz? tipul ro?žilor, materialul din care e f?cut? caroseria, tonajul Â?i alte detalii mai mult sau mai pu?žin tehnice.
E vorba de rentabilitate... una e s? circule un TE cu 50 de c?l?tori, alta e s? circule un Desiro tot cu atâ?žia.
----
Metroul e cu totul altceva... Â?i nu a avut parte de Necolaiciuc, deÂ?i Â?i acolo se fur? în draci, ba chiar principalul ho?ž a ajuns iar director (UdriÂ?te, cel care a adus primele Bombardiere, ,,uitând" în Astra Arad Â?i Electroputere o groaz? de rame ce tocmai fuseser? modernizate acolo... uitând s? le Â?i pl?teasc?).
 
Adev?rul: Trenul nu va mai Â?uiera între Bihor Â?i S?laj

24.03.2009 12:35


Una din rutele care vor fi trecute în conservare face leg?tura între Oradea Â?i Zal?u, pe tronsonul S?cuieni Bihor, Marghita, Suplacu de Barc?u, Â?imleul Silvaniei, S?rm?Â?ag, ultimul nod feroviar important al S?lajului. Pe aceast? rut?, sunt în acest moment în func?žiune dou? garnituri zilnice de tren, care transport? navetiÂ?tii diminea?ža Â?i dup? amiaza. Un num?r de peste 150 de angaja?ži deservesc aceste traseu, care însumeaz? peste 100 km. Cea de-a doua rut? este Ilva Mic? - Rodna Veche, pe circa 25 km, deservit? de circa 100 de angaja?ži. Oana Brânzan, purt?tor de cuvânt în cadrul SNCFR ne-a declarat c? nu poate comenta eventualele închideri prev?zute în planul de restructurare, decât dup? finalizarea negocierilor cu sindicatele.

24 Martie 2009
http://rinsider.club-feroviar.ro/ro/afiseaza_stire.php?id=3809
 
O stire de ultima ora despre Metrou.Se propune schimbarea numelor unor statii,
adica o corelare cu realitatea ? :roll: se cer propuneri de nume...Cititi :
http://www.libertatea.ro/stire/metrorex-schimba-numele-statiilor-asteptam-propuneri-234302.html
 
Pai ce sa corelezi cu realitatea? Aparatorii Patriei se afla in zona Aparatorii Patriei! Sau realitatea e ca nu mai avem aparatori ai patriei? Sa-i zica atunci "Jefuitorii Tarii", sau "Clanu Camataru" ca parca e mai "corelat cu realitatea". A innebunit lumea, zau...
 
Da, am auzit si eu stirea prin care se indica asa zisa necesitate de schimbare a unor nume de statii. Este o aberatie, si in tm sunt o gramada de strazi care au denumirea schimbata. Daca in situatii in care numele facea referire la personaje care istoric nu mai cadrau sa zicem ca este ok, desi istoric acele personaje au existat si schimbarea numelui unor strazi nu schimba cu nimic situatia, sunt si cazuri in care au fost afectate fara motiv si denumirile istorice. S-a preferat ca in locul unor nume din istoria romanilor sau a unor localitati reprezentative, sa se foloseasca numele unor "eroi" de factura mai recenta.

Parerea mea este ca tara arde si baba se piaptana.
 
Ap??r??torii Patriei e ?i un (sub) cartier. Policolor ?i Laromet exist??, ba chiar Policolor zic??-se c?? a donat vopseaua pentru ea. Despre laromet nu comentez mai mult, c?? oricum o s?? se deschid?? prin 201x.
Industriilor nu are absolut nicio denumire cu Str. Industriilor (care e în partea opus?? a ora?ului, la Republica). S-ar putea numi Zona Ind. Militari, c?? Coca-Cola sau Urbis ar cam suna a reclam?? mascat??.
P??cii ?i Armata Poporului ... iar nu au nicio leg??tur?? cu denumirirle actuale (Bd. P??cii ?i Bd. Armata Poporului au fost demult unite în Bd. Iuliu Maniu). Denumiri mai actuale pentru ele ar fi: Lujerului pentru Armata Poporului (c?? doar e chiar la ,,intersec?ia Lujerului": Str. Lujerului x Bd. Iuliu Maniu) ?i Autogara Militari sau Valea Cascadelor pentru P??cii. Dar, parc?? vezi c?? Armata Poporului o s?? ajung?? Sir sau Cora Militari, dac?? cotizeaz?? ??ia cum trebuie ?i unde trebuie.
Sem??n??toarea s-a demolat de mult, iar ce a r??mas a ajuns Sema Parc, unde sunt mai multe întreprinderi de toate dimensiunile cu diverse activit???i. Nu prea v??d cum s-ar putea redenumi sta?ia aia, c?? nu prea e nimic acolo. Poate doar Regie (de la campusul de peste gârl??).
Timpuri Noi... de ce? Dac?? fabrica a c??zut prad?? rechinilor imobiliari, dup?? 100 ?i ceva de ani de produc?ie, Podul Timpuri Noi tot acolo e...
Linia de Centura .... linia propriu-zis?? e câ?iva km mai încolo, deci e clar c?? sta?ia trebuie redenumit??. Dar cum? Acolo e doar Complexul R.A.T.B. Titan (format din autobaz??, depou, liceu, ?coal?? de ?oferi ?i o sec?ie a URAC pentru revizia autobuzelor). îns?? eu nu-i v??d pe cei de la Metrorex redenumind o sta?ie cu numele ,,concuren?ei". Mai r??mâne doar ,,Sat C???elu", c?? ??la începe de acolo.
IMGB ?i Dep. IMGB... p??i altceva nu e pe acolo, decât ce a mai r??mas din IMGB + depoul Metrorex cu acela?i nume.

stageexp" a spus:
S-a preferat ca in locul unor nume din istoria romanilor sau a unor localitati reprezentative, sa se foloseasca numele unor "eroi" de factura mai recenta.
Nu ?tiu ce eroi erau pe la voi... s?? î?i scriu câteva nume de ,,eroi din istoria românilor" ale c??ror nume erau date pân?? la Revolu?ie str??zilor: Emil Bodn??ra?, Leontin S??l??jean, Ho ???ži Min (chiar a?a era scris), Alexandru Moghioro?, Vladimir Ilici Lenin, Gheorghe Gheorghiu-Dej, I.B. Tito ?.a. ?i, peste to?i ??stia, mai aveam ?i Bd. Victoria Socialismului. Se mai adaug?? ?i ceva denumiri de factur?? comunist??, gen Pia?a Muncii (actuala P-?a. Eudoxiu Hurmuzachi... chiar, pe asta de ce nu o redenumesc?), Ap??r??torii Patriei (denumire care s-a p??strat), Armata Poporului, Bd. Pionierilor etc.
 
cristiCFR a spus:
Adev??Â?Â?rul: Trenul nu va mai ??Â?Â?uiera ??Â?Â?ntre Bihor ??Â?Â?i S??Â?Â?laj

24.03.2009 12:35


Una din rutele care vor fi trecute ??Â?Â?n conservare face leg??Â?Â?tura ??Â?Â?ntre Oradea ??Â?Â?i Zal??Â?Â?u, pe tronsonul S??Â?Â?cuieni Bihor, Marghita, Suplacu de Barc??Â?Â?u, ??Â?Â?imleul Silvaniei, S??Â?Â?rm??Â?Â?ag, ultimul nod feroviar important al S??Â?Â?lajului. Pe aceast??Â?Â? rut??Â?Â?, sunt ??Â?Â?n acest moment ??Â?Â?n func??Â?Â?iune dou??Â?Â? garnituri zilnice de tren, care transport??Â?Â? naveti??Â?Â?tii diminea??Â?Â?a ??Â?Â?i dup??Â?Â? amiaza. Un num??Â?Â?r de peste 150 de angaja??Â?Â?i deservesc aceste traseu, care ??Â?Â?nsumeaz??Â?Â? peste 100 km. Cea de-a doua rut??Â?Â? este Ilva Mic??Â?Â? - Rodna Veche, pe circa 25 km, deservit??Â?Â? de circa 100 de angaja??Â?Â?i. Oana Br??Â?Â?nzan, purt??Â?Â?tor de cuv??Â?Â?nt ??Â?Â?n cadrul SNCFR ne-a declarat c??Â?Â? nu poate comenta eventualele ??Â?Â?nchideri prev??Â?Â?zute ??Â?Â?n planul de restructurare, dec??Â?Â?t dup??Â?Â? finalizarea negocierilor cu sindicatele.

24 Martie 2009
http://rinsider.club-feroviar.ro/ro/afiseaza_stire.php?id=3809

De ce nu se scot la licita?ie s?? le ia priva?ii? Sunt convins c?? RegioTrans ?i Via Terra atât a?teapt??!!

Pe de alt?? parte, nu pot s?? nu remarc num??rul extrem de mare de angaja?i.... p??i pentru o gar?? cu 2 trenuri pe zi ai nevoie de mai mult de 3 angaja?i?
Pe S??cuieni - S??rm???ag sunt 15 sta?ii care trebuie s?? aib?? angaja?i (g??ri, Hm-uri ?i hc-uri). G??rile ar trebui retrogradate la rangul de hc ?i s?? r??mân?? acolo doar un ceferist pe tur??, ca la Sc??eni.... c?? ??la e suficient (s??lile de a?teptare probabil au lac??t, deci nu ai nevoie de femeie de servici), la 2 trenuri pe zi ai timp s?? schimbi macazele, s?? vinzi câteva bilete ?i apoi s?? îi scrii ordinul de circula?ie mecanicului.
15 th_ 4=60, hai s?? punem 70 c?? poate în unele sta?ii o fi nevoie de mai mul?i. Deci... de ce sunt 150?

Pe Ilva Mic?? sunt doar 2 (dou??) perechi de trenuri: Acc de la Buc. Nord ?i un P. Pentru 5 sta?ii cu 4 trenuri pe zi nu ai nevoie de semnale (implicit de cei care le manevreaz??) ?i nici de 30 de angaja?i în fiecare gar??, care s?? frece menta. 1 pe schimb e suficient pentru tot. Sau hai s?? zicem 2, c?? tece ?i un Acc. Deci... 2 angaja?i th_ 3 schimburi th_ 5 sta?ii = 30. Hai s?? zicem 35, ca s?? nu lucreze to?i ?i în week-end. Deci în niciun caz 100. Dar... chefereul, e mai u?or în mintea îngust?? a unor s?? desfiin?ezi ceva decât s?? încerci s?? îl faci rentabil. îmi aduc aminte când am mers pe B??beni Alunu... c?? în afar?? de o halt?? d??r??p??nat??, toate sta?iile aveau cantoane de intrare?i ie?ire (cu personalul de rigoare), ?efi de gar??, macazii, vânz??tori de bilete etc., de erau mai mul?i angaja?i în gar?? decât c??l??tori în tren. ???ži trenul... un LDH cu 3 vagoane, când se putea merge lejer cu o singur?? Malaxa 900.
 
Sper s?? nu m?? înjura?i c?? pun ?i al 3lea mesaj consecutiv (dac?? scriam totul într-un singur mesaj, mai mult de 90% din cititori nu îl mai citeau pe motiv c?? e prea lung).

Am impresia ca ni se mai pregateste ceva...

Iata ce e afisat pe infofer ca va circula din 1.04.2009. Speram sa nu fie pacaleala.

800a_886.png