Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
si in GARA de Nord este afisat. Nu este nici o pacaleala.

Din ce era pus pe afisele din gara de Nord reiese ca trenul face rebrusare in Pantelimon ( toate au stationarii de 7-9 minute )

Deja stim ca va fi compus din Desiro , de ce nu circula duminica ?? Duminica nu se duce nimeni la Dragonul Rosu ??

Pantelimon Sud ( Dragonul Rosu h )
 
Ma gandeam sa intreb de ce nu s-ar face o oprire si la PO Carpati, da vad ca nici in Baneasa nu operste...
In loc sa bage cat mai multe opriri, ei sar ditamai gara.
Macar sa circule, mai vedem un tren pe acolo, pacat ca nu circula duminica.
 
La. Buc. Basarab h. si P.O. Carpati nu au oprit niciodata trenurile spre Baneasa... pentru ca nimeni nu s-a gandit sa puna peroane si la linia respectiva.

Am senza?ia c?? sezonierele de anul ??sta o s?? plece din Obor, aceste P-uri asigurând transbordarea.

Nu a existat ?i nu exist?? Dragonul Ro?u h., ci Pantelimon Sud h. (sau Pantilimon Sud h. cum e în mersul tip??rit, chiar dac?? halta s-a înfiin?at la solicitarea celor de la Dragonul Ro?u.
 
Am vrut sa scriu ca pe afisele din Gara de Nord in dreptul statiei Pantelimon.Sud h este trecut in paranteze ( Dragonul Rosu h. )

Se poate verifica afisele din Gara. Greseala mea a fost ca nu am precizat asta, iar trenurile au stationare in acea halta de 2 minute lucru nemaintalnit la trernuri P in halte unde nu sta mai mult de 1 minut.
 
Lasa prostia ziaristilor, a fost o declaratie de genul "contra-vagonul a deraiat si le-a tras si pe celelalte doua". Ce e acela un contra-vagon? (sau nu am auzit eu bine..)
 
se pare ca mai sunt si vesti bune, printre multe vesti proaste ;egate de sectorul feroviar


S-au ob?inut fonduri pentru finalizarea electrific??rii tronsonului Tecuci- Barbo?i (Gala?i)
01.04.2009 12:52


5 milioane de euro vor fi aloca?i anul acesta pentru finalizarea electrific??rii tronsonului Tecuci-Barbo?i (Gala?i), a anun?at Constantin Axinia, Subsecretar de Stat pentru transport feroviar în Ministerul Transporturilor ?i Infrastructurii, în cadrul conferin?ei ââ???žCale ferat?? pentru o dezvoltare durabil??ââ??, organizat?? la Poiana Bra?ov pe 26-27 martie de Club Feroviar ?i Asocia?ia Industriei Feroviare din România (AIF), împreun?? cu UK Trade and Investment. Proiectul reprezint?? singurul tronson electrificat în România dup?? 1990, iar finalizarea lui a fost amânat?? în mod repetat din lipsa fondurilor, astfel c?? de la aprobarea acestui obiectiv au trecut 21 de ani, iar de de la data începerii lucr??rilor 18 ani.
La începutul anului 2009, CFR SA anun?a c?? are bani doar pentru pl???ile restante aferente situa?iilor de lucr??ri întocmite în lunile noiembrie-decembrie 2008. Ministerul Transporturilor ?i Infrastructurii a direc?ionat sumele necesare pentru a urgenta finalizarea acestui proiect dup?? interven?ii ale reprezentan?ilor Regionalei Gala?i, care solicitau reanalizarea unor posibilit???i financiare pentru continuarea lucr??rilor în anul 2009, cel pu?in pentru a finaliza anumite obiecte aflate într-un stadiu foarte avansat de execu?ie.
Electrificarea liniei duble de cale ferat?? Doaga (Eremia Grigorescu)-Tecuci-Barbo?i, cu o lungime de 82 de kilometri, fost aprobat?? prin decretul Consiliului de Stat comunist în aprilie 1988, cu o valoare ini?ial?? de 450,4 milioane de lei. Obiectivul includea ?i construc?ia Dispeceratului pentru coordonarea activit???ii de exploatare a Complexului feroviar din Sta?ia CF Gala?i.
Lucr??rile pentru electrificarea liniei au început în 1991, iar în anul 1996 au fost terminate ?i au fost date în exploatare lucr??rile de electrificare ?i de adaptare a instala?iilor feroviare (CED, BLA, TTR, instala?ii electrice de iluminat ?i electroalimentare) pe distan?a Doaga-Tecuci (12 km) f??r?? finalizarea lucr??rilor la echipamentele de electroalimentare a liniei de contact (posturi de sec?ionare ?i comand?? la distan??? a separatoarelor). Lucr??rile de execu?ie la aceast?? investi?ie au fost întrerupte în perioada 1997-2000 în baza unor hot??râri de guvern din 1997 privind aprobarea Contractului de activitate al SNCFR pe perioada 1997 ââ??â?? 2000.
în perioada 2001-2003 s-au reproiectat solu?iile tehnice de execu?ie la majoritatea obiectelor neterminate ?i a fost recalculat devizul general al obiectivului de investi?ie . Valoarea total?? a acestui deviz recalculat era de 310 milioane de lei RON exclusiv TVA. Termenul programat pentru finalizarea lucr??rilor, conform contractelor încheiate cu executan?ii, era anul 2011.
în perioada 2001-2007 au fost complet terminate ?i au fost date în exploatare lucr??rile de electrificare ?i de adaptare a instala?iilor feroviare pe distan?a Hanu Conachi - Barbo?i Triaj (38 km), inclusiv finalizarea ?i darea în exploatare a lucr??rilor r??mase neterminate pe distan?a Doaga-Tecuci.
De?i din cei 70 km de linie dubl?? dintre Tecuci ?i Barbo?i au fost electrifica?i 50 de km, pe aceste distan?e nu se poate circula cu trenuri electrice, pe de o parte datorit?? faptului c?? nu exist?? continuitate între sta?iile Tecuci ?i Barbo?i, iar pe de alt?? parte datorit?? lipsei substa?iei de trac?iune care s?? asigure alimentarea optim?? cu energie electric?? a liniei de contact.
Din estim??rile Regionalei Gala?i, alocarea unor fonduri de aproape 30 milioane lei (cca 7 milioane euro) ar duce la punerea efectiv?? în func?iune în totalitate a liniei electrificate pe distan?a Tecuci-Barbo?i în 2010 ?i la finalizarea lucr??rilor din Gara Gala?i (sistematizare linii, construc?ia peroanelor ?i copertinelor).



articol preluat de pe http://rinsider.club-feroviar.ro/ro/afiseaza_stire.php?id=3868
 
Incepand cu data de 01.04.2009 am efectuat modificari pentru urmatoarele trenuri aflate in circulatie pe Sectia Timisoara.

Arad - Valcani si Retur

Lovrin - Timisoara si Retur

Arad - Nadlac si Retur

Buzias - Jamu Mare si Retur

Arad - Valcani

sursa: www.regiotrans.ro
 
Salut,

Se pare ca in curand vom vedea in Romania locomotive Siemens ES 64 F4:

http://www.railcolor.net/index.php?nav=1000001&lang=1

Today, CTV 189 700-8 was released from Munich and completed its maiden run on public tracks. The blue, yellow and silver painted machine is the first of two that will be delivered to Romanian operator Cargo Trans Vagon. 189 700 and 701 will be delivered in June and July, and both will represent a new ES 64 F4 sub type; class 189-VR, soon to be fit for running in Germany/Austria and Romania. This implies that the machines will only be used for Romanian domestic services, as this country does not border on the other two.
 
Ca veni vorba de marile realizari comuniste.
Iata cu ce se lauda întreprinderea de Stat ââ???žCalea Ferat?? din Moldovaââ?? (CFM) :
O mare victorie a feroviarilor moldovene?ti!
întrun termen scurt-record ââ??â?? în 14 luni în loc de 36 a fost construit tronsonul feroviar nou Cahul - Giurgiule?ti cu lungimea de 50 km. :confused: :x
La 25 iulie 2008 trenul- diesel cu pasageri a urmarit ruta Cahul - Giurgiule?ti ?i retur.
http://www.railway.md/ro/
Pozele din galeriile foto de pe site sunt foarte interesante.
Ca in Romania pe vremea raposatului "cincinalu' in 4 ani si jumatate", nu mai are rost sa mentonez modul in care au fost redactate anunturile :D
Totusi incredibil, ei cea mai saraca tara la ora actuala din Europa au construit 50 km in 14 luni..., au mai facut si linia Revaca-C??inari, iar noi de ani de zile nu suntem in stare sa finalizam un proiect construit pe jumatate si anume Valcele - Ramnicu Valcea sau sectia din reportaj Dangeni - Saveni.
Acestfel de constructii "grandioase" este clar ca au si vor avea si in viitor scop electoral, doar ca la ei se face, la noi se promite.
 
Cum comenta un om al locului la data stirii : "sistemul feroviar moldovean pica din picioare si iei baga absolut toate fondurile in construirea unei singure linii, nici asa nu e bine..."
 
Liniile alea au ap??rut din cauza altor comuni?ti, mai afurisi?i: cei de la Tiraspol, care nu mai las?? trenurile moldovene?ti s?? treac?? prin Transnistria. Cum sutele de mii de euro pe care ace?tia le cer drept ,,vam??" pentru trenuri, raportat la num??rul de trenuri... fac mai mult decât costurile necesare pentru o linie nou??-
 
Noutati

<t>Pot sa va spun cu siguranta ca in perioada imediat urmatoare (3-4 sapatamani) in tara noastra isi va face aparitia un nou operator de transport feroviar si anume OBB Cargo Austria care a preluat si activitatea de marfa din tara noastra vecina Ungaria respectiv MAV Cargo.<br/>
Pentru inceput relatia de transport va fi din Ungaria-prin statia Curtici-Vintu de Jos iar remorcarea se va face cu locomotive electrice "Taurus" care sunt functionabile pe ambele sisteme de retea de electrificare (15 kV si 25 kV) urmind ca pe viitor acest operator sa isi extinda activitatea in intreaga tara.</t>
 
buna,

RCA a preluat impreuna cu GySEV de mai multa vreme MAVCargo. de aici insa pana la introducerea de 1116 OBB in Romania e cale lunga, mai ales ca doar 6 (!!!) exemplare de ES64U2 (=1116, Taurus II) sunt pana in ziua asta autorizate in Romania, toate apartinand de MRCE Dispolok fosta Siemens Displok si inchiriate la WLB (Wiener Lokalbahn)!
 
Din surse demne de luat in seama, din data de 15 aprilie OBB Cargo are autorizatia de operare in Romania a trenurilor de marfa, cu locomotive proprii. Mai exact patru locomotive ES64U2 (1116 022, 1116 023, 1116 024, 1116 025) si doua locomotive ER20 seria 2016.
In anul 2002 s-a aflat in probe pe reteau CFR locomotiva OBB Rh2016 021 iar in 2004 Rh1116 192.