Iata o completare la o stire mai veche :
http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/846995/Trenul-spre-aeroport-castiga-pasageri/
http://www.evz.ro/articole/detalii-articol/846995/Trenul-spre-aeroport-castiga-pasageri/
shoppy a spus:Stii cumva si pe ce linii va opera OBB Cargo?
Horia_Radulescu a spus:din cate stiu ER-urile sunt toate certificate la CFR, ar putea circula fara restrictii, nu ca la slovaci unde de pe 2016 503 "Maria" a LTE a trebuit demontata instalatia de incalzire a trenului (inutila) ca depasea sarcina pe osie...
Horia_Radulescu a spus:buna,
RCA a preluat impreuna cu GySEV de mai multa vreme MAVCargo. de aici insa pana la introducerea de 1116 OBB in Romania e cale lunga, mai ales ca doar 6 (!!!) exemplare de ES64U2 (=1116, Taurus II) sunt pana in ziua asta autorizate in Romania, toate apartinand de MRCE Dispolok fosta Siemens Displok si inchiriate la WLB (Wiener Lokalbahn)!
vreo veste noua ?060-EA a spus:Din surse demne de luat in seama, din data de 15 aprilie OBB Cargo are autorizatia de operare in Romania a trenurilor de marfa, cu locomotive proprii. Mai exact patru locomotive ES64U2 (1116 022, 1116 023, 1116 024, 1116 025) si doua locomotive ER20 seria 2016.
In anul 2002 s-a aflat in probe pe reteau CFR locomotiva OBB Rh2016 021 iar in 2004 Rh1116 192.