060 - EA - Amintiri Feroviare

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Am inteles ca locomotiva o sa vina cu accesorii de montat, placute, cifre, numere de cabina... etc. care e faza ? De ce nu sunt montate din fabrica ? :(
 
Cel putin literele ar fi putut fi montate, pentru ca nu ai mai multe optiuni sa se justifice sa vina in cutie. In plus, cei care au DA cred ca stiu ce greu este sa lipesti acele litere si si stea (macar vin 2 seturi deci avem backup). La placute , avand in vedere ca vin cu diverse inmatriculari e normal sa nu fie lipite, asa unii pot sa cumpere chiar doua si sa aiba doua inmatriculari.
 
Frate, povestea cu accesoriile de montat e simpla.

Nu o face ACME in felul asta cu locomotiva romaneasca fiindca-s modelistii romani mai fraieri, o fac mai toti producatorii de modele feroviare din motive exclusiv practice:

Pe de-o parte, e placerea modelistului sa-si dea el mana un pic montandu-si singur elementele, care de multe ori sunt optionale (adica vrei d-alea sau d-alea, producatorul iti ofera mai multe variante)

Pe de alta parte, scuteste o suma de bani pe care ar trebui s-o plateasca producatorul in plus unor muncitori care ar trebui sa monteze detaliile respective (si care bani s-ar regasi in pretul mai mare al modelului finit) In plus, s-ar creea problema pe care ai avea-o in calitate de proprietar daca vrei sa dezlipesti un detaliu ca sa pui altul in loc. Elementul respectiv poate ca nu s-ar da dezlipit intr-o bucata, ci si-ar rupe piciorusul in gaura de fixare, cu toate problemele care decurg de aici.

Nu in ultimul rand, detaliile astea sunt de obicei atat de fine, incat exista riscul sa se desprinda/deterioreze la transport, asa ca mai bine ti le da in pungulita sa te descurci tu pe urma cu ele decat sa ai surprize neplacute sa-ti lipseasca atunci cand deschizi cutia!
 
Fratilor,
Nu e o idee noua sa pui placi pe care sa le lipesti dupa aia,asa cum a aratat tfa2003.Exista firme specializate care fac numai asemenea add-on-uri si nu e rau daca vrei sa ai si alte inmatriculari.
Pe de alta parte,cu ce e mai greu sa pui placutele decit furtunasele,sa spunem,care vin separat in pungi poate mai bine de 30 de ani...cel putin.
Singura problema pentru cei mai putin experimentati este cu literele CFR.
Norocul e ca sint 2 seturi in caz ca se mai pierd.
Eu va recomand din proprie experienta sa faceti astfel:
-Lucrati sub lupa sau ochelari-lupa
-folositi o penseta cu virful cit mai subtire
-pentru lipire NU FOLOSITI ADEZIVI GEN SUPRGLUE!!!(cianoacrilati)
-eu am folosit lac acrilic lucios Future sau Klear pe post de adeziv,Puteti incerca si cu lac lucios de la Revell sau,cautati la machete.ro sau parcmodels.ro sau la magazine pentru pictori lac lucios sau semimat ACRILIC.
-puneti foarte putin (minjiti) pe spatele literei si puneti-o cu penseta usor.

Nu va grabiti!
Succes!
s
 
victorian a spus:
Nu in ultimul rand, detaliile astea sunt de obicei atat de fine, incat exista riscul sa se desprinda/deterioreze la transport, asa ca mai bine ti le da in pungulita sa te descurci tu pe urma cu ele decat sa ai surprize neplacute sa-ti lipseasca atunci cand deschizi cutia!

Absolut corect la majoritatea detaliilor, dar in general literele vin lipite.
 
In general vin lipite, insa sunt foarte multe care vin cu mai multe seturi in pungulite sa le pui pe care doresti, in functie de ce inmatriculare doresti.
Eu unul prefer sa fie asa, mai ales ca implica un cost mai mic al locomotivei,
ganditi-va ca la 2-3 locomotive cumparate iasa una gratis.
 
Buna seara stimati colegi modelisti. Deci, vreau si eu sa va intreb, fiindca nu prea inteleg eu foarte bine din replicile anterioare: locomotiva vine separat de literele CFR si oglinzi, pluguri pentru cuple etc. Dar acele inscriptii privind controlul periodic? Ele sunt vopsite pe locomotiva? Respect.
 
Salut,

Cred ca s-a inteles gresit. Locomotivele, daca am inteles eu bine, vin deja cu toate inscriptiile iar placutele in relief daca cineva doreste si le monteaza peste inscriptii fiind un lucru optional.
Furtunase si chestii dinastea orice producator le livreaza pentru montat.

Oglinzile????? Chiar trebue sa fim multumiti ca nu sunt montate. La cat sunt de finute, in urma transportului sau a manipularii eronate sigur s-ar deteriora.


Toate bune
 
nelutu a spus:
Salut,

Cred ca s-a inteles gresit. Locomotivele, daca am inteles eu bine, vin deja cu toate inscriptiile iar placutele in relief daca cineva doreste si le monteaza peste inscriptii fiind un lucru optional.
Furtunase si chestii dinastea orice producator le livreaza pentru montat.

Oglinzile????? Chiar trebue sa fim multumiti ca nu sunt montate. La cat sunt de finute, in urma transportului sau a manipularii eronate sigur s-ar deteriora.


Toate bune

Foarte bine spus,
mai nimic de adaugat decat ca incriptiile tampografiate a ceea ce vine in relief sunt cu umbre.
Peste aceste inscriptii fiecare isi pune daca doreste placutele in relief, literele CFR, fotodecupate din metal, toate acestea vin in cutie cu locomotiva.
 
Intrebare: Oare acele oglinzi pot fi montate fara a fi lipite, doar la "sesiunile de poze" si scoase apoi, pentru a fi pastrate cat ma bine? Eu, unul, am avut momente in care nu am putut fi foarte atent cu elementele extraordinar de delicate si mi-as dori sa nu le am montate in permanenta.
 
saebbs a spus:
@Gam3

poti face te rog niste poze mai detaliate cu "burta" masinii?
poate ma mobilizez sa iau si eu una ca sa o modific ptr AC

merci frumos,
Seba

Am sa fac poze imediat ce am sa primesc locomotiva, sper ca peste o saptamana sa ma sune curierul.
 
Scuze daca ai inteles ca am deja locomotiva. Ma uit in fiecare zi la poze si filmulete , de aici elanul meu.
 
Salutare
Stiti careva, cum se desface aceasta locomotiva, are suruburi sau cleme?
 
In completare - plasticul din care este facuta carcasa este un plastic necasant , deci nici o problema in a desface locomotiva.
Sistemul de prindere are 4 cleme (2 de fiecare parte ) cleme interioare care nu necesita surubelnita, cartela telefonica etc etc pentru a o deschide .Se cracaneaza :oops: carcasa si se scoate de pe sasiu .Locomotiva a fost deschisa la expozitie de nenumarate ori de foarte multe persoane mai pricepute sau nu si nu a suferit nici o avarie .
 
Salutari tuturor,

De aceasta data am avut si eu placerea sa vizitez aceasta expo Train Fest si am facut-o in special pentru a vedea locomotiva. Alaturi de prietenul meu Ciprian eram prin zona cand domnul Dorobantu (cred ca era tipul cu barba si burtica :D ) savura din priviri minunea. Dupa o atenta examinare cu zambetul pe buze am auzit rostind un frumos 9,5, care ar fi un semn de incredre venit din partea unui specialist.

Dar asta nu e tot. Domnul de la AF spunea la baietii care stateau in preajma vitrinei ca lucrarile sunt avansate si la celelalte versiuni, fiind gata de productie in orice moment urmatoarele versiuni:
-MMV Ungaria
-Clasica cu pantografe simetrice
-Generalul
-105 versiunea clasica cu dunga rosie depoul Brasov
-Delfinul

Daca am gresit cu ceva sa ma corecteze cei care au mai multe informatii.

Dar ce ma uimit cel mai mult a fost faptul ca de la OK-ul pentru productie lotul de locomotive poate fi gata in 45 de zile :x . Super tare.

Se pare ca asa zisa "concurenta" este menita sa adulmece praful lasat in urma de Amintiri Feroviare :D . Vorba aia sindromul locului doi. :|

Asadar s-ar impune un nou motto pentru Amintiri Feroviare:
in loc de "tace si face" mai potrivit este "tace, face si vinde" :D


Salutari
 
Salutare,
Vorbind la modul cel mai serios,vazind modelul si comparind cu ceea ce am in colectie, mi se pare ca va fi printre cele de top.
Sincer,mi-as fi dorit sa spun acelasi lucru si despre DA dar din pacate nu pot sa vind gogosi.
Lumea evolueaza, tehnologia a?ijderea si m-as astepta ca si concurenta româna(cea norvegiana este mult prea de bun simt) sa se preocupe sa faca un model mai bun in loc sa improaste cu noroi si sa manince rahat cu polonicul :D
Dar,asa cum ma astept de la o comunitate care s-a maturizat,modelistii vor aprecia efortul si realizarea AF models si vor aprecia ca in sfirsit avem o garnitura reala la calitate ok si la pret respectabil.
S
 
Salutare stimati colegi modelisti. Savurand si eu pozele si asteptand cu nerabdare aceasta frumoasa locomotiva, am observat ca acest model nu are pe acoperis instalatia de aer conditionat, de unde am dedus, probabil bine ca nici locomotiva originala nu o are. Acum, o intrebare asa, poate putin deviata: cum de cateva dintre aceste electrice dupa revopsire si implicit modernizare n-au primit aceasta instalatie? Exista un criteriu, in functie de anul in care s-a facut reconditionarea? Respect