060 - EA - Amintiri Feroviare

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Electricul a spus:
cum de cateva dintre aceste electrice dupa revopsire si implicit modernizare n-au primit aceasta instalatie? Exista un criteriu, in functie de anul in care s-a facut reconditionarea? Respect

Sunt destule locomotive care au fost doar revopsite a?a (?i p??strate ,,clasice"). Nu ?tiu exact num??rul lor, dar sunt destul de multe.
 
Raspunzand d-lor care semneaza Electricul, Dr2005 si florrin 12 as vrea sa incerc sa lamuresc putin lucrurile in ceea ce priveste aspectul cu aerul conditionat montat la locomotivele electrice.
Orice locomotiva sau automotor are o anumita norma de timp si sau de km parcursi dupa care trebuie sa intre la o reparatie planificata intr-o uzina de specialitate. Trebuie sa remarc ca in depouri se fac reparatii de mai mica amploare sau lucrari de intretinere sau revizii. Revenind la propozitia anterioara, orice vehicul trebuie introdus, in baza unui contract, la reparatii planificate. Aceste reparatii planificate se executa pe diferite grade de complexitate. Astfel, de la simplu la complex, reparatiile planificate sunt RR adica reparatie cu ridicare de pe boghiuri, RG adica reparatie generala si RK adica reparatie capitala. Aceste reparatii, de regula, se succed in urmatoarea ordine RR, RG, RR, RK, RR, RG, RR. Exista nomenclatoare de reparatii foarte clare, aprobate si de AFER, in care sunt prevazute ce operatii si lucrari se executa la fiecare tip de reparatie. De exemplu, la RK se inlocuiesc aprox 60 % din componentele locomotivei cu altele noi. Oricum, indiferent de tipul de repartie prin care trece locomotiva, cutia locomotivei si boghiurile se sableaza si se revopsesc. In afara acestor lucruri, la fiecare tip de reparatie se pot aduce modernizari sau imbunatatiri locomotivelor dar in functie de valoarea contractului. Fiecare modernizare are pretul ei suplimentar fata de costul reparatiei standard. Mai vreau sa precizez ca din punct de vedere legal contabil, o locomotiva are voie sa efectueze o singura data in durata ei de viata un RK. In rest, numai RR sau RG. Asadar, la o locomotiva care a efectuat deja in viata ei RK si nu i s-a montat atunci aer conditionat la posturile de conducere, ca exista sau nu atunci acest tip de modernizare, este mai putin probabil ca la un RR sa i se adauge la costul reparatiilor si montarea acestor instalatii. Deci, in concluzie, exista locomotive care au fost modernizate si care nu, in functie de bugetul de reparatii alocat de proprietarul locomotivei. Este total gresita si copilareasca idee ca gata, de maine vopsim EA-urile cu rosu si le punem aer conditionat la posturile de conducere. Deci, unele locomotive au fost modernizate cu instalatie de tip ICOL cu sau fara aer conditionat, altele au sau nu au convertizoare statice etc. Daca un proprietar are doua locomotive EA scadente la reparatii una la RR si una la RG pe care credeti ca se va monta aer conditionat ?
De asemenea este puerila ideea ca daca o loocomotiva se vopseste cu rosu in loc de gri clasic este si o locomotiva modernizata. La orice reparatie locomotiva se va vopsi. Schema de vopsire a locomotivei este cea ceruta de proprietar. Deci daca proprietarul vrea ca toate locomotivele lui sa fie verzi de exemplu, cere asta prin contractul de reparatii si uzina ii face vopsirea conform contract. Daca proprietarul vrea ca toate locomotivele lui sa fie modernizate cu convertizoare statice de exemplu, asa se fac de uzina. Deci faptul ca la iesirea din reparatie o locomotiva e rosie nu, nu are nici o relevanta asupra modernizarii locomotivei. Vopsirea cutiei este aceea care a fost ceruta de proprietar la vremea respectiva. In afara reparatiilor planificate in uzine, locomotivele nu se vopsesc. Aici desigur nu ma refer la reparatiile accidentale cand locomotiva a fost harjaita de ceva sau a intrat intr-un camion si, pe plan local, in depoul de domiciliu, a fost remediata si vopsirea afectata in locul respectiv.
Faptul ca locomotivele de la CFR Calatori au aceasta vopsire diferita de cea clasica, inseamna ca aceasta a fost schema de vopsire aprobata la nivel de conducere de companie la vremea respectiva si care, inca nu a fost modificata pana azi. Ceea ce a fost modernizat in partea tehnica a locomotivei este diferit de la locomotiva la locomotiva. Asa ca, la locomotiva originala care a fost reprodusa de model, este posibil sa fie o locomotiva reparata clasic, fara modernizare, care nu a fost echipata cu agregate de aer conditionat pentru posturile de conducere. Modelul reproduce acea locomotiva reala asa cum este ea la momentul aparitiei modelului. Totul mi se pare corect.
In ceea ce priveste locomotivele 060 DA, exista aprobare de la conducerea companiei, pentru reducerea cheltuielilor de exploatare prin eliminarea vagoanelor WIT, ca indiferent de tipul de reparatie ce o executa locomotiva, sa fie echipata cu instalatie electrica de incalzire tren produsa de firma Inda.
 
numai maine nu-i poimaine... se poate reconfirma distributia modelului incepand cu 24? ce se mai aude de la producator?
 
Endo_ro a spus:
Am auzit bine? 22 ianuarie 2010 ? :-|

Din surse sigure am auzit ca pe 31 iulie 2011!

Hai mai baieti! Iar bateti campii? Daca aveti o informatie, sustineti-o cu dovezi.
Cand va veni, va veni. Lasati mesajele OTV-iste, senzationale, in direct si in reluare, pentru ca nu stiti ce pierdeti.................
 
"Aparitia acestui model a fost amanata, de producator, pina pe 22 Ianuarie 2010"

http://www.jucarii.com.ro/produs.php?prodcod=2787

Sa a?teptam un punct de vedere oficial inainte de a ne arunca in tot felul de supozi?ii.
 
Mesajul oficial de la producator:
Buna seara,

Locomotiva electrica CFR 060-EA versiunea ros/alb, articolul 10010 a ajuns dupa programul stabilit. La o atenta examinare din pacate am gasit o mica eroare de montaj care nu permite punerea acesteia in comert din motive lesne de inteles.

Asadar am luat dificila decizie de a amana livrarea locomotivei pana in jurul datei de 22 ianuarie 20010 pentru remedierea micii probleme.

Ne cerem mii de scuze pentru acest lucru atat dumneavoastra cat si clientilor.

Nu in ultimul rand dorim sa va uram sincere "Sarbatori Fericite" alaturi de cei dragi.

Cu respect Adrian Corodescu
 
of... evoluam in ordine alfabetica, Da, Ea.... macar de data asta nu e pe bani dati in avans, ceea ce confirma teoria evolutiei (oarecum inspre mai bine).... deja ii pregatisem locul...
 
O intrebare......unde se toarna carcasa si unde se face partea electrica si restul.......ca daca e in China,pot aparea multe "probleme".............. :fluierat: :fluierat: :fluierat: :fluierat: ................CRACIUN LINISTIT & LA MULTI ANI !!!