diorama nr.2 cfr md

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Deci,e vorba numai de economie,atunci am sa folosesc sarmele mai lungi acolo unde este cazul si nu pot sa le pun pe cele scurte,multumesc
 
Din punctul meu de vedere, e mai bine sa folosesti sarme scurte la curbe, atat cat e necesar,
eu unul nu pot vedea sarme curbate, asa ceva nu exista in realitate.

Problemele generate de crocodil pot fi din cauza ca pantografele nu sunt centrate pe centrul boghiului, deci nu are legatura neaparat cu crocodilul ci in general cu locomotivele la care pantografele nu sunt exact pe centrul boghiului, acesta este si motivul pentru care am zis ca ar fi bine sa nu mergi cu firul la limita pantografului.

Spor.
 
la locomotivele care la reparam pt sarbi am montat mereu pantografe cu sania mai ingusta.la probele efectuate pe calea ferata romana folosim pantografe normale cu sania lata ,dupa care la livrare circuland in stare rece pana in serbia le montam sanie ingusta.
 
Nu este terminata,nu este simetrica,este vopsita direct pe PFL.O sa incerc sa o fac asa cum trebuie
 
Astazi am lucrat la partea electrica,am facut legaturi la luminile de la gara bonn,am montat niste copacei ,pus pietris si lampi peroane




 
...permite-mi...
-taie ciotuirle de la firele de sustinere a liniei de contact (acolo unde se intalnesc pe stalp)
-vopseste sinele
-baga niste tufe pe marginile garii, p-acolo sigur nu se circula si numa bine pot creste niste tufe
 
tot ce este facut pana acum sunt facute in mare ,cand am sa termin de pus tot pe diorama o sa incep la bibileala,la gara am sa pun un gard viu ca doar e gara BONN.Varfurile de la catenara nu le tai deocamdata ca nu se stie ce-mi mai trece prin cap,incerc sa termin cu relieful sa ma apuc de oras si triaj,de aceea m-am si apucat sa termin cu legaturile pt lumini.Multumesc pt sfaturi,am sa tin cont de ele
 
...ah, oke atunci, n-am stiut ca nu e inca terminata.
Mai permite-mi inca o sugestie... ia vezi daca nu ai putea adapta niste senori de lumina, care s-ti aprinda automat luminile in gara, atunci cand se face face seara. (sint seturi de lampi d-astea de gradina cu preturi intre 10 si 30 lei si le iei integratul din ele si senzorul)

Voie buna, ma`nclin.
 
Astazi a sosit modulul pt triaj,2600mm lungime cu 500 latime.De maine ne apucam de treaba

 
Triajul are o lungime de 3700/500 si va avea si un depou locomotive electrice.Nu am avut o schema pt triaj dar am incropit una rapid,las pozele sa vorbeasca si astept sugestii.S-au folosit 10 macaze si un dkw



 
fara placa turnanta de data asta ,am la depoul de aburoase,si asa va fi foarte costisitoare,va avea si catenara,pt loco diesel rezervore de motorina,motorase macaz sub blat si drept sa-ti spun parca turnanta merge numai la aburoase
 
aha. daca ai pus turnanta la vechea remiza pentru aburoase e bine. aici inseamna ca va fi o remiza moderna. doar electrice si diesel. astept sa vad rezultatul final. succes mai departe
 
Astazi s-a lucrat intens la triaj,am montat o parte din catenara,terasament si s-a stabilit forma finala.