Regionala CFP

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Revin cu precizari: dupa cateva destule incercari in fel si chip, am observat ca aceasta combinatie doua_linii_la_trei_linii cu sine Fleischmann ProfiTrack nu-mi reuseste fara sa mai tai pe ici, pe colo, ca sa pun un adaos etc., ceea ce eu recunosc ca nu prea ard de nerabdare sa fac :D. Cu liniile RocoLine_cu_terasament si cu Piko_A_Gleis aceasta combinatie reuseste din prima, datorita geometriei mai bine gandite :aplauze:
Oricum pe masa mea nu prea au loc 3rei linii in gara, deci eu sunt multumit ca mi-au incaput liniile duble :fluierat:
Cat despre o eventuala diorama MPU... mai e un deal si-o vale...
 
dupa lungi asteptari mi-au sosit cele 2 Gbs-uri Piko...care au mai asteptat un timp in cutii si inca ceva vreme sa le pun in poze :p



pentru varianta CFR sunt multe de modificat...modificat nervuri,adaugat nervuri pe acoperis,modificat usi,modificat spatiul se sub capacele de aerisire...multa munca... :(
 
pufaind si scartaind,micuta T3 trage un vagon la rampa...captura de razboi...intr-o sambata :p




ca tot vorbea catalin de aceste vagoane...
un TP de la Fleischmann,epoca III DR...ii mai trebuie niste roti spitate..

 
dupa muulta asteptare,am reusit sa fac ceva probe la primul EA...



dupa deal apare...



 
multa verdeata pe diorama ta cosmine!!!
mai...dar cu iazul acela de sub pod...ce s-a intimplat de a secat?...sau in ciuda ploilor abundente din anul acesta, in romania...iazul tau nu s-a umplut?...are vreo gaura pe undeva?! :D :D
o seara placuta si o saptamina buna!!!
 
nu prea ma incanta relieful stancos...lipsesc pomii,insa pana cand ii fac...mai dureaza...

iazul ala...asteapta apa,dar se pare ca ploile,nici cele de aici din iarna,nici cele din tara nu au ajuns pe la iaz :p
 
unul din ele,pare cazut in bidonul cu vopsea :p
Fleischmann,frumos lucrat, carcasa detaliata,pacat ca sub sasiu sunt toate in basorelief, spre deosebire de fratii sai de la Roco...ceva lazi inauntru (imi aminteste de lazile cu lingouri din "Trenul de aur" :)



ce mai Ggs CFR o sa devina...
 
celalalt este un G10 Brawa,epoca III...in cutie singurele accesorii erau carligele,furtunele de aer si cuplele.
insa,am o mare nelamurire la vagonul asta,care pana acum nu am reusit sa o clarific...daca e epoca III,de ce nu are sabotii de frana si accesoriile specifice sub sasiu (cilindrii de aer,parghii etc)?care este logica furtunelor din punguta cu accesorii? :roll:


 
E vagon ramas de prin epoca II (sau chiar si de dinainte).
Cum nu a avut cabina de franar, inseamna ca nu a avut nici frane. Procentul de franare era asigurat de celelalte vagoane (ce aveau cabina de franar). Cand au inceput sa fie generalizate instalatiile de franare pneumatice, pe vagoanele fara frane s-au montat tevi de trecere, pentru a duce aerul si la vagoanele din spate (dar fara ca acesta sa fie franat), tocmai pentru a se asigura acel procent de franare.
Daca are cineva o explicatie mai exact, si cu date, este binevenita. Eu stiu doar o explicatie generala.
 
plauzibila explicatia...desi,la frecventa cu care erau folosite G-uile,ma mira cum de nu l-au echipat cu frane pneumatice.
 
si prima mea piesa epoca I...de la Brawa :p





vagonul,impins de tartareata regionalei ,alaturi de frate-so :p

 
zilele astea mi-au ajuns si oarece vagoane CFR achizitionate cu ceva timp in urma.

Ava200 cu logo vechi de la Amintiri Feroviare



Ts2 de la aceeasi firma



vagonul Y 19-50 cl 1 de la Trains-Addicted



si o poza de grup