Regionala CFP

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
buna Cosmine,

schema "ICE" este cunoscuta in Germania ca schema "Lazarett" (spital de campanie) pentru ca vagoanele aduc a cele din trenul militar de salvare ;)

pentru un IC/EC scurt, actual (cele scurte au si 7-8 vagoane) ai nevoie de un singur Avmz (Eurofima modernizat), WRmz sau mai degraba ARim(z) fost IR, cel putin 3 Bpmz29x din care unul cu acces la handicapati, cel putin un Bvmz185 si vagonul-pilot...
 
vagoanele aste le am de pe vremea cand aveam de gand sa compun intreaga garnitura,insa prefer garnituri scurte,4-5 vagoane,datorita spatiului ... :(
insa nu este exclus sa o completez....sau sa CFRizez vagoanele ce se preteaza :roll:
 
pai nu prea se preteaza mare lucru... :(

Avmz Eurofima ioc, poate doar ca Amee 19-80 insa e muuuuuuuuuult de lucru... trebuie aproape tot schimbat, de la coperis la boghiuri...

steuerwagen oricum nu se cunoaste la carpato-danubiano-pontici, acolo se pune bancheta in loc ca sa privesti frumos sina in spate sau... locomotiva :D

WRmz 133/134 este un fost 132/135, nu a vazut Romania nici in vis... 137 da, insa e cu totul altceva (UIC Z1 contra un vechi UIC X)

poate doar din Bpmz29x sa faci un AVA200 salon, s-a mai facut de Cristi Savin pentru Paul, insa cu multe compromisuri...
 
inca ceva...

iata aici un Rils al DB Schenker si un Ealos-t (un Eaos pentru transport de lemne trunchiuri), ambele vopsite dupa Vorschrift in RAL3020 rosu aprins, dupa cativa ani de utilizare:




pozele imi apartin, sunt din februarie, respectiv aprilie 2009 si reproducerea lor este interzisa fara acord; Rils-ul este pe linia Rinului la Istein, Ealos-t la Loerrach.

multumesc lui Florin (Gam3) pentru ajutor in postare! ;)
 
la Bpmz-ula ala ma gandeam si eu....la acelasi AVA200 facut pentru Paul,insa inca nu sunt hotarat.multumesc ptr poze!Ealos-t-ul a fost vopsit in rosu? :confused:
 
da, si el saracul tot in RAL 3020... insa cu 4-5 ani in urma, Ealos-t-urile s-au convertit din Eaos-uri foste DR(Ost) la Meiningen incepand cu 2003!
 
vagon etajat cu cabina de control,DB epoca V,Fleischmann.initial doream sa am o garnitura,insa m-am oprit la acesta,datorita lungimii incorecte,
fiind in plan cele de la Roco...
pana atunci l-am dotat cu furtune si carlig...pe care nu le avea...


 
vagon cl 1-2a,DB epoca V,Trix....achizitionat la un pret derizoriu,m-am gandit ca se poate face un 21-47,insa e muult de munca la el...dimensiunile ferestrelor nu sunt corecte,nici spatiile intre ele,boghiurile trebuie schimbate...o spinare de treaba :p

 
buna Cosmine,

21-47 nu neaparat ca e muuuuuuuuuuuuult de munca, insa de ce nu 11-31 sau 21-31, care sunt chiar foste Silberlinge ABn? :D
 
vagon cl 2a,CFR epoca V,Tillig.initial boghiurile si sasiul erau gri...asa ca le-am vopsit cu vopsea acrilica negru mat de la Tamya.

 
si ca sa ne faci un model 100% corect ne schimbi si grila laterala (la CFR au lamelele verticale, singurele Y/B de acest fel din lume) si aeratoarele de pe acoperis? :D
 
Horia,

21-47-le ca si Te-urile faceau parte din personalul de "Calafat"...cu care ma duceam la bunici...