Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Se propune închiderea, casarea ?i valorificarea a peste 1 milion de km de cale ferat?? ( http://www.mt.ro/transparenta/2011/Proiect%20HG_inchideri.pdf ). Majoritatea sunt în sta?ii sau racorduri industriale nefolosite de mult timp, dar, printre ele, se mai propune ?i dezafectarea urm??toarelor SEC??Â?II:

- 3,09 km din Bucure?ti Obor - Olteni?a (probabil por?iunea spre Titan Sud)
- Bucure?ti Triaj - PM Giule?ti (o fi linia din spatele Dep. Giule?ti?) - 10,874 km
- C??ciula?i - Snagov Plaje - 14,290 km
- Vâlcele - Rm. Vâlcea - 35,953 km (deci ne lu??m adio de la orice speran??? de finalizare)
- 6,2 km din Mintia - Brad
- Câmpia Turzii - Turda - 2,237 km
- Dobre?ti - Rogoz - 10,231 km
- Ulmeni S??laj - Cehu Silvaniei - 19,986
- Baia Mare Sud - Baia Sprie - 0,84 km
- Sebe? Alba - Petre?tii de P??dure - 7,368 km
- Avrig - Mâr?a - 6,404 km
- Gura Putnei - Nisipitu - 25,2 km
- Dângeni - S??veni - 16 km
- Foc?ani - Odobe?ti - 10,221 km
- 10 km din Bucure?ti - Mangalia (probabil racorduri industriale din ea)
- 7,454 km din Constan?a - Constan?a Port (probabil linia din tunel)
- ??Â???nd??rei - Giurgeni - 21,546 km
- Saligny Gr. E - Cernavod?? - 8,097 km
- Palas - N??vodari - 15,294 km
- Capu Midia - Sitorman - 10,445 km
 
Doctore, informatiile despre metrou sint interesante pentru mine, dar nu lamureste ceea ce am intrebat eu: de ce scumpirea biletului de metrou e o stire de interes national cu care isi iasa din fire reporterii?

La postarea a II-a probabil ca multe linii sint abatutele din statii, pe linga liniile deja desfiintate sau deja furate din curenta(Dobresti, Mintia, Giurgeni.) iar linia Vilcele e rezolvata la fix, liniile sint deja demontate dupa cum ai vazut, trebuie doar sa le incarce in camion si sa plece cu ele.

Gasesc pe lista statii prin care am trecut recent si am vazut linii abatute desfiintate sau in curs de desfiintare (Brebu, Sacosul Mic).
Nu mai stiu pe care forum am vazut reportaj cu linia spre Sitorman desfiintata si acum o gasesc pe lista.

Ori astia nu mai stiu ce au in parohie, ori acopera acum niste furturi/smenuri.


Peste ani, altii poate, vor realiza ca e nevoie de anumite linii curente, racordari industriale etc si liniile vor fi reconstruite ici colo.

Pe principiul teoriei conspiratiei, tind sa cred ca asta e o afacere cu fier vechi pentru unii deja alesi.
 
Am mai citit putin mai atent lista aia.
Sint 1474, 448 km nu UN MILION de kilometri.
1474 km insumind linii curente si abateri, racordari(probabil) linii industriale proprietate CFR si trageri.

Altfel nu imi explic lungimea scurta a unor tronsoane decit prin faptul ca sint trageri.
 
Scuze, nu mai vedeam bine la ora aia :( E vorba de 1.474,448 km (o s?? modific ?i mesajul ini?ial).

Am v??zut ?i eu sta?ii retrogradate la rangul de h. ?i cu toate liniile (cu excep?ia directei... sau ab??tutei, vezi Vâlcele - care a fost retrogradat?? la nivelul de h. ?i apoi desfiin?at?? complet, fiind închis?? traficului de c??l??tori ?i marf??, unde se intr?? cu 30 km/h c?? directa mergea la Vâlcea) scoase. M?? mir?? îns?? c??, de exemplu, se desfiin?eaz?? liniile din Moara Vl??siei (înseamn?? c?? trenurile de Urziceni or s?? se a?tepte / dep???easc?? la C??ciula?i sau Balote?ti), Bascov (oricum nu mai erau folosite ?i se ?ineau degeaba IDM + 2 operatori de semnale, unul la fiecare cap??t, dar s-ar fi putut face cruci în eventualitatea închirierii liniei ?i introducerii a mai mult de 4 perechi de trenuri pe zi, c?? B??icule?tiul ?i Vâlcele le-au f??cut h. de la mersul 2009/2010), în schimb r??mâne m??rea?a sta?iei Sc??eni cu toate liniile, de?i era de ajuns una singur?? pentru Petrom - de?i rar aduce cisterne - ?i una pentru trenurile de c??l??tori (deci celelalte 4 linii - din care una dispare acum- nu fac altceva decât s?? serveasc?? pe post de araci pentru iarb??, de în august e iarba pân?? la brâu pe ele, f??r?? s?? exagerez), deci 2 linii.

în leg??tur?? cu vagoanele vechi ?i abandonate (?i ,,casate ?i valorificate" de ,,p??s??rile d??un??toare culturilor agricole" din zonele adiacente), m?? întreb ale cui sunt... c?? exist?? antecedente în care CFR SA ?i-a recuperat ?inele, l??sând doar cupoane de ?ine strict sub ro?ile vagoanelor (de aia putem vedea Eacs în Sarmizegetusa, de exemplu). Oricum, vagoane vde marf?? abandonate sunt cu miile... Bucure?ti Triaj (cred c?? e echivalentul a 2 grupe de primire numai cu ,,cadavre"), Bucure?ti Sud (?i mai ?i), Valu lui Traian, Ploie?ti Triaj, Bra?ov Triaj, Valea C??lug??reasc??, Ploie?ti Est, Curtea de Arge? (e plin?? de cisterne retrase recent din circula?ie), Pârvu, Gole?ti, Craiova, Ialomi?a, Arm???e?ti, Br??ila, Videle (acolo s-a improvizat o baz?? de cas??ri, cu lucru în 3 schimburi, non-stop!!!!), Giurgiu Nord, Baciu Triaj, Oradea Est... ?i mai numi?i ?i voi sta?iile pline cu vagoane abandonate, c?? sunt multe.
 
Si Dingeni-Saveni dupa ce a functionat o vreme si mai apoi din cauza a doua alunecari - nu mari - de teren,intre Vlasinesti si Saveni si doua tasari (cam 30 cm adincime - in 2008 cind am fost in "vizita" acolo) de terasament la capetele podului de la Vlasinesti e mai usor s-o desfiinteze, oamenii din zona erau plini de intrebari de genul "da' cind se da drumul la tren?"
Cind am fost eu pe acolo...Moare si speranta...Si ce afaceri cu fier vechi - cu dedicatie..
Si oare cine era la transporturi cind a inceput farimitarea si caderea in gol a caii ferate ? Era acelasi care spunea ca ne scoate din cap ideea de autostrada ? ;-)
 
A aparut in Monitorul Oficial nr 217 / 30.III.2011 ordonanta de urgenta privind interzicerea, timp de 2 ani, a achizitionarii de la pesoane fizice a materialelor feroase si neferoase utilizate in activitatea feroviara. interesant termenul de 2 ani !
 
Paaiiii......o sa "inventarieze" marcajele existente pe fiecare cupon de sina si/sau o sa le "pansoneze" pe toate "care este" astazi in teren si o sa se "urmareasca" la centrele de colectareeeeeee....... :D . :D . :D . :D ...... :aplauze: :aplauze: :aplauze: .......asa se vor mai crea ceva locuri de munca si....s-a rezolvat problemaaaaaaaa :lautar: ......
 
Bine dar la nivel de socialism utopic, si alte elemente folosite cu preponderenta in domeniul feroviar pot sa aiba o utilizare in alt domeniu.

Asta e o vrajeala la fel ca legea asta 289 cu accesul, in baza ei niste unii ne alunga din zona dca vrem sa pozam.

Adica aici unde lucrez s-a construit o copertina in anii socialismului la care stilpii sint din sina de cale ferata. Anul asta se doreste refacerea intregului ansamblu si desfiintarea copertinei din sina si teava care - logic-va lua drumul fierului vechi. Sau cel putin asa ar fi normal.

De asemenea sint multe fabrici care au linii industriale sau alte utilaje care circula sau gliseaza pe sine fara nici o legatura cu domeniul feroviar.(macarale, poduri rulante, transformatoare electrice).

Singurul efect concret ar putea fi oferirea unui pret mai mic.
 
@dantm: unde lucrezi tu e personalitate juridica. legea interzice cumpararea de fier feroviar de la persoane fizice. deci nu afecteaza.
intrebarea e, asa cum ati zis si voi: cum va fi aplicata legea? de unde sa stie ala de la fier vechi ca nush'ce surub sau placa metalica e de origine feroviara? singurul lucru pe care il stie toata lumea e sina.
si in plus, de ce 2 ani?
 
Pai da ce trebuie sa se aplice legea ? La noi legile se dau si atat....sta cineva sa verifice ceva ? ehheee drum lung pana la civilizatie.
 
Bani arunca?i pe fereastr??. Boagiu închide tronsonul Râmnicu Vâlceaââ??â??Vâlcele, în care s-au investit 100 milioane de euro

http://www.puterea.ro/news18234/Bani-aruncati-pe-fereastra-Boagiu-inchide-tronsonul-Ramnicu-Valcea%E2%80%93Valcele-in-care-s-au-investit-100-milioane-de-euro.htm
 
oricum nu mai e nimic de tronsonul asta, decat niste gps-uri ingropate care urmaresc daca/cum fuge terenul. pacat de lucrarile de geniu, erau de-a dreptul IMPUNATOARE. un astfel de pod a aparut parca si in top gear transfagarasan.
 
Din multe tronsoane de pe list?? nu mai e nimic. Practic, e vorba de linii închise ?i demontate/furate de mult timp, la care se adaug?? câteva ,,surprize", precum liniile din port ?i o groaz?? de alte linii industriale înc?? folosite... or s?? dispar?? liniile spre fabrica de ciment de la Medgidia, spre Faur (!!!!!!), spre portul Mangalia (!), spre centrala de la Cernavod?? ?i spre alte fabrici ?i uzine, conduse probabil de oameni din alt partid decât cel Unic (PD-L). E lesne de în?eles c?? întreprinderi precum Faur vor da faliment f??r?? cale ferat?? (cum s?? repari locomotive dac?? nu le po?i aduce în fabric???), iar altele î?i vor reduce masiv produc?ia, iar pentru restul se va folosi infrastrucutra rutier?? ?i a?a VARZ?.

Tot apropo de infrastructura rutier??, discutam acum vreo câteva zile cu cineva cu o func?ie destul de important?? prin minister. El se plângea c?? nici m??car în domeniul avia?iei - atât de l??udat de Super-B??se prin anii trecu?i - nu se dore?te nicio investi?ie (terminalul nou de la Otopeni e gata doar pentru c?? e în lucru de mul?i ani, dar la altceva s?? nu v?? a?tepta?i înurm??torii ani), nu mai zic de domeniul feroviar, unde nu e prev??zut un leu pentru lucr??ri - altele decât cele de pe liniile de Constan?a ?i Predeal. în schimb, se pompeaz?? bani la greu în infrastructura rutier??, mai ales în autostr??zi, pentru a mai da de lucru firmelor prietene din domeniu. Nu vom vedea anul ??sta niciun km de autostrad??, degeaba se chinuie Boangioaica s?? ne explice cum vom merge la mare sau la munte pe autostrad?? (cu trecere prin localitatea Cernavod?? ?i cu slalomul printre gropile de acolo). Pe scurt, se fituiesc (s?? nu zic altceva cu f în fa???) banii pe NIMIC, dar un nimic f??cut de cine trebuie.
 
Marfar cu carbune (UNIFERTRANS) deraiat la Chisineu-Cris pe 1 aprilie 2011

http://arq.ro/update-tren-deraiat-in-chisineu-cris/

As corecta articolul, spunand ca accidentul s-a produs in jurul orei 4 dimineata, nu 2, iar in Chisineu-Cris sunt 4 linii din cate stiu eu, nu 5. ( Spun asta in cunostinta de cauza, deoarece ieri am trecut pe la locul accidentului cu 3111 (am ajuns intarziat cu 1h si 50 de minute la destinatie din cauza deraierii) si 3116, avand ceva treaba la Oradea. O sa atasez si eu cateva poze pe care le-am facut din tren. (Nu sunt de cea mai buna calitate, insa sunt strict informative)

La aproximativ 2 ore dupa accident



Ora 17:30

60-0003-8 UNIFERTRANS



60-1317-1







Macaz (linia 3 directa si linia 4 abatuta)

 
Priviti mai atent.....cum se "observa pixelul albastru"...... asa ca nu e ceea ce se vede (sic)..... imaginea e procesata :p ....."rusine Patriciu"...... si iata alt motiv de-a mai inchide niste linii......"sint periculoase" :lautar:
 
Or sa scoata linia de vina asa cum au facut si anu trecut la accidentul dintre Crivadia si Merisor..Pana la urma a reiesit ca aveau 41km/h unde trebuiau sa cricule cu 30km/h