Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Slabe sanse, avand in vedere ca ei le amenajeaza si un kilometru costa 45.000 de euro. Oricum proiectul este ceva nemaipomenit din punctul meu de vedere.

Cred ca la noi in prezent daca au fost scoase liniile si traversele sigur au fost inlocuite de boscheti de peste 2 metri. Sa nu mai vorbim ca acolo se indreapta si se coperteaza suprafata de rulare. La noi se poate rula cel mult Offroad si nu sunt multi amatori pentru sportul asta.
 
Si de ce nu asa ceva: http://www.365.be/attractions/att/recreatif-trains-touristique-anhee-94-les-draisines-de-la-molignee.html ? Exista mai multe asemenea linii pe care nu se mai circula si care au fost afectate pentru astfel de activitati. In Belgia exista o retea vasta de piste pentru biciclete, unele dintre ele urmeaza foste cai ferate dezafectate, nu toate sunt asfaltate. Insa exista si o emisiune care parcurge cate un circuit, cred ca la fiecare 2 saptamani, si prezinta obiectivele care pot fi vizitate pe acel traseu.
Dar treaba e popularizata prin toate mijloacele posibile. Oriunde mergi gasesti pliante cu locurile pe care le poti vizita, expozitii etc. Si aici ma refer la gari, aeroporturi, benzinarii, restaurante etc.
 
Ideea e minunata, din pacate e total nepotrivita pentru rromania, din prea multe motive. Exemple:
1. e mult mai usor sa dai linia la fier vechi decat chiar si doar sa o mentii in orice stare posibila pentru mers cu bicicleta
2. la cat e romanul de sportiv, cred ca ar fi atat de liber pe acolo incat nici macar salariul celui care sa incaseze sau sa pazeasca bicicletele nu s-ar scoate
si lista ar putea continua
pentru asa ceva trebuie printre altele si cultura ... si asta ne cam lipseste ...
 
Sorry, dar ce are datul liniei la fier vechi, cu mersul cu bicicleta. Era vorba de conservarea trasului, a terasamentului, nu a liniei.

Iar cine vrea vine cu a lui bicicleta, sau se poate face un centru de inchirieri.

E.
 
@interesantul: cred ca n-ai citit articolul (sau cine stie, poate n-am inteles eu bine)
era vorba de niste drezine-biciclete (nu stiu care ar fi cuvantul cel mai potrivit pentru ele); mai pe romaneste dai la pedala si avansezi pe sina de tren, nu are nicio legatura cu bicicleta de acasa (decat ca tot dai la pedale)
 
Am recitit articolul, dar n-am gasit referire la drezina-bicicleta.

In alta ordine de idei: LA MULTI ANI CFR!

Astazi se implinesc 131 de cand ia fiinta CFR (1880), prin preluarea liniei Buc. Filaret - Giurgiu.

LA MULTI ANI!
 
Drezina bicicleta am pus eu una pe aici de vinzare. :D nu s-a vindut inca

Ieri am executat o documentare pe linia Lugoj -Ilia. Pozele dupa Paste.
Returul l-am parcurs prin Arad, am stat mult la semnalul de intrare in Conop pina a trecut un special unguresc, nu vad nimic pe aici despre el.
 
Da. Partea interesanta a fost in Gara de Nord la informatii cineva a intrebat de trenul de Odorhei.

Era imediat dupa sosirea perosnalului de la Arad la 18.09 si cica persoanele care au venit cu el sosisera in Timisoara cu personalul. A fost un fel de harababura, tipu' intreba una la informatii se stia ceva de trenul in cauza, dar exact anapoda.
 
Patru români au fost condamna?i la un an de închisoare ?i la plata a aproximativ 94.000 de euro, dup?? ce au fost prin?i având 404 kilograme de cupru provenite de la liniile de mare vitez?? ale c??ii ferate din Fran?a.

http://www.realitatea.net/patru-romani-incarcerati-in-franta-dupa-ce-au-furat-cabluri-de-la-tgv-uri_830662.html
 
România: CFR C??l??tori are, în 2011, un buget de investi?ii în valoare de 250.000 mil lei

Finan?area de la bugetul de stat pe anul 2011 pentru operatorul na?ional de transport feroviar de pasageri, CFR C??l??tori, se situeaz?? la 250.000 mil lei (61,1 mil euro). CFR C??l??tori urmeaz?? s?? achizi?ioneze de la Remarul ââ???ž16 Februarieââ?? automotoare modernizate sau rame electrice noi în valoare total?? de 97.040 mii lei (23,7 mil euro). Astfel, va achizi?iona 11 automotoare diesel adaptate circula?iei pe c??ile ferate române va pl??ti suma de 78.040 mii lei (aproximativ 20 mil euro). Pentru modernizarea a 4 automotoare, în urma unei licita?ii, va pl??ti suma de 4.000 mii lei (973 mii euro), urmând ca pentru o ram?? electric?? nou?? s?? pl??teasc?? 15.000 lei noi (3,6 mil euro).
Reloc SA Craiova se va ocupa de modernizarea unui num??r de 5 locomotive electrice pentru cre?terea randamanetului, a fiabilit???ii ?i realizarea cerin?elor de interoperabilitate. Suma total?? va fi de 15.605 mii lei (3,7 mil euro).
Pentru achizi?ionarea unei locomotive noi pentru trenurile de c??l??tori, operatorul na?ional va pl??ti companiei Softronic suma de 9.395 mii lei (aproximativ 2,2 mil euro).
Constructorul Astra Vagoane Arad va furniza CFR C??l??tori un num??r de 17 vagoane noi pentru trenuri de zi ?i de noapte, inclusiv pentru transportul autoturismelor, valoarea investi?iei ridicându-se la 55.997 mii lei (13,6 mil euro).
Tot în 2011 CFR C??l??tori urmeaz?? s?? achizi?ioneze un num??r de 34 de vagoane de pasageri, reconstruite ?i modernizate pentru trenuri de lung ?i mediu parcurs, inclusiv vagoane etajate, pentru care va investi suma de 70.794 mii lei (17, 2 mil euro). Astfel, pentru un num??r de 17 de vagoane reconstruite ?i modernizate de c??tre Atelierele CFR Grivi?a, operatorul na?ional va pl??ti suma de 35.743 mii lei (8,7 mil euro). Tot pentru un num??r de 17 vagoane reconstruite ?i modernizate de c??tre compania ie?ean?? Remar Pa?cani, CFR C??l??tori va pl??ti suma de 35.051 mii lei (8,5 mil euro).
 
Si pe unde o sa circule toate "noutatile" astea ? Infrastructura ce primeste ? Chistoace ? Hai sa vedem din lista enumerata mai sus cate se vor face.
 
sogard_2003 a spus:
Si pe unde o sa circule toate "noutatile" astea ? Infrastructura ce primeste ? Chistoace ? Hai sa vedem din lista enumerata mai sus cate se vor face.

Om trai si om vedea..Ma intreb care vor fi cele 11 automotoare diesel achizionate de la Remarul o noua teapa cum au fost si cu LVT cumparate din Germania si vandute la suprapret?cand la Depoul Cluj stau frumos la gard 20 de automotoare Desiro dar asta vine campania electorala Blaga are si el ceva actiuni pe acolo
Deci locomotiva aia de 2.2 mil de euro poate fi TransMontana?Oare ce modernizari fac cei de la Reloc ca eu nu pot sa imi dau seama monteaza cumva sistemul ETCS?
 
@adrian78hd: CFR Calatori sa achizitioneze TransMontana... cam absurd... aia e buna pentru marfa de impingatoare, sau ceva de genu'... Bine, a nu se intelege ca daca maine CFR Calatori ar achizitiona TransMontana as fi socat in vreun fel...

Cat despre lista data, e realizabila... Grivita o sa mai faca 20-83-uri din 20-50... La Astra o sa mai fie 21-87 sau cine stie, ca alea is ieftine de produs...

Cat despre Infrastrucutra, au fonduri separate fata de CFR Calatori... is curios care ar fi lista si pe acolo...
 
Compania de Transport Feroviar (CTF) Bucuresti a solicitat luni insolventa la Tribunalul Bucuresti, termenul pentru judecarea dosarului fiind vineri

http://www.wall-street.ro/articol/Companii/103183/Compania-de-Transport-Feroviar-Bucuresti-a-cerut-insolventa.html
 
Logistic Services Danubius ?i-a schimbat denumirea în DB Schenker Rail România

Logistic Services Danubius SRL a anun?at c?? ?i-a schimbat numele în DB Schenker Rail România, care va furniza servicii de trac?iune. ââ???žDatorit?? dezvolt??rii exporturilor ?i transferului centrelor de produc?ie ale companiilor str??ine în regiune, România ofer?? un poten?ial de dezvoltare ridicat pentru transportul feroviar de marf?? transfrontalier. Prin aceast?? schimbare, le ar??t??m clien?ilor no?tri c?? se pot a?tepta de la DB Schenker Rail România la acelea?i servicii de calitate cu care au fost obi?nui?i de c??tre DB Schenker Rail în alte ???ri europeneââ??, a precizat Hans-Georg Werner, directorul Regiunii Est în Consiliul de Administra?ie al DB Schenker Rail.
Astfel, România face parte din strategia de extindere a DB Schenker Rail pozi?ionându-se ca operator de transport feroviar ?i servicii logistice.
Locomotivele suplimentare, noi planuri de afaceri ?i noile structuri permit companiei s?? î?i extind?? serviciile atât în România cât ?i în Bulgaria. ââ???žDatorit?? multor ani de experien??? interna?ional?? ?i prin parteneriate cu companiile din Sud-Estul Europei am optimizat capacitatea c??ii ferate de a lucra în avantajul s??uââ??, a declarat Michael Hetzer, pre?edinte al CA pentru Bulgaria ?i România
http://www.railwayinsider.eu/wp/?p=18207&lang=ro
 
Odata cu reorganizarea CFR Calatori, incepand de anul acesta compania nu va mai efectua reparatii mari la locomotivele 060-DA si 040-DHc, urmand ca treptat sa renunte la serviciile acestora. Vor fi infiintate doua centre pentru reparatii RR la Depoul Bucuresti-Calatori si Brasov pentru locomotivele diesel-electrice GM.
 
Buna,

Cel putin la CFR Calatori da, ceea-ce este si cazul pentru o locomotiva de 50 de ani vechime.

Sa speram ca se vor conserva cateva (cum a facut Marfa cu 001) pentru generatiile viitoare, ca dovada a tehnologiri elvetiene din epoca si carpelilor carpatine din cei 50 de ani de dupa.

Idem si la LDH