Stiri

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Sindicali?tii CFR amenin??? c?? miercuri fac grev??, dac?? nu-?i primesc salariile restante

http://www.antena3.ro/romania/sindicalistii-cfr-ameninta-ca-miercuri-fac-greva-daca-nu-si-primesc-salariile-restante-125453.html
 
Oare cand isi vor da seama cei de la Cfr ca LDE este deja istorie si locul lor e in depouri expuse ..
http://observator.a1.ro/free/Locomotiva-in-flacari_36980.html
 
Orice lucru se poate reconditiona , totul depinde de cum faci reconditionarea si de cine o face. Cine mai are grija cum trebuie de trenuri in tara asta ? Nimeni. Oricum polemici. Mai bine dam cate 5 - 6 milioane de euro pe o locomotiva noua. O sa ne trezim si noi peste cateva zeci de ani, cand n-o mai fi petrol ...
 
"sa se bage desiro peste tot, ca oricum au cutie de viteze de autobuz"

acuma vorbind serios, mai mira pe cineva ? se stie foarte bine calitatea reparatiilor made in romania ...
si apropos, ce sa bagi in loc de lde ? ar fi sulzer (desi tot lde-uri sunt) si desiro, sau ajungem la ldh-uri sau inapoi la locomotive cu aburi, daca nu le-am dat pe toate la fier vechi
ca de electrificat vreo linie ferata, cred ca nicio sansa in romania
 
macleod a spus:
"sa se bage sobolani peste tot, ca oricum au cutie de viteze de autobuz"

acuma vorbind serios, mai mira pe cineva ? se stie foarte bine calitatea reparatiilor made in romania ...
si apropos, ce sa bagi in loc de lde ? ar fi sulzer (desi tot lde-uri sunt) si sobolani, sau ajungem la ldh-uri sau inapoi la locomotive cu aburi, daca nu le-am dat pe toate la fier vechi
ca de electrificat vreo linie ferata, cred ca nicio sansa in romania

Automotoare dar las ca la npi mai bine bagi banii in niste modernizari de cacao gen 20-49 seria 2xx si bagi un LDA 2100 si merge si asa daca se poate LDE2100+1 vagon..Banii de rebandajat rotiile ramele Desiro nu au dar de cumparat automotoare diesel de la Remarul se gasesc si de vagoane noi..
 
macleod a spus:
si apropos, ce sa bagi in loc de lde ? ar fi sulzer (desi tot lde-uri sunt) si sobolani

Stai a?a... LDE-urile de 2100CP nu sunt toate cu motor Sulzer (m?? rog, sub licen???)?!

Ca ?i în alte cazuri, de vin?? a fost jegul din sala ma?inilor (reziduuri de motorin?? ?i ulei). Normal, nu se mai obose?te nimeni s?? le cure?e... titulari nu prea mai sunt, iar cur???enia a fost externalizat?? de mult.
 
curatenia face parte din intretinere...ori intretinerea facuta de-a??´mboulea e ca si cum n-ar fi!degeaba cumperi locomotive noi si eficiente,daca la intretinere nu se respecta toate normele....deci tot vor lua foc :-x

iar cand se va hotari inlocuirea LDE-urilor noastre cu altele,sa fiti siguri ca locomotivele cumparate vor fi fabricate peste hotare,banii publici aruncati pe ferestra (si comisioane grase catre nu??´s ce politici currupti) in loc de comenzi ferme catre fabricile de profil din tara si relansarea unui segment al economiei...insa istoria se repeta ,vedeti cazul automotoarelor "sageata albastra" (nume plagiat si asta)-uzinele Faur....
visam si eu....ca nebunu??´ balamuc... :(
 
firimituri vrei sa spui....in comparatie cu comanda ce nu s-a dat la Faur...deh,interese favorabile importului.
ansamblate,insa nu fabricate,ca tot de afara vin piesele :(

este simplu...LDE-uri nu se fac pentru ca nu exista cerere,nu ca nu ar avea cine...mecanismul economic este blocat,se importa,nu se produce la nivel national,continuand dependenti de import (piese de schimb,pregatirea necesara noilor locomotive,etc)
 
cosmin78 a spus:
firimituri vrei sa spui....in comparatie cu comanda ce nu s-a dat la Faur...deh,interese favorabile importului.
ansamblate,insa nu fabricate,ca tot de afara vin piesele :(

este simplu...LDE-uri nu se fac pentru ca nu exista cerere,nu ca nu ar avea cine...mecanismul economic este blocat,se importa,nu se produce la nivel national,continuand dependenti de import (piese de schimb,pregatirea necesara noilor locomotive,etc)

Desiro s-au cumparat 20 de la Siemens restul de 100 s-au asamblat la Astra Vagoane Arad cu 1.5 milioane de euro bucata cu licenta de la Siemens..Se importa pentru ca sunt mai bune si moderne si sunt firme de prestigiu care le produc :Siemens Bombardier Voith Alstom doar nu o sa cumpere locomotive proiectate in anii 50,,Cel mai bun exemplu e Carpathia au fost cu ea la Innotrans Berlin si pauza..
Sa mai terminam cu nationalismul asta de 2 lei cu nu ne vindem tara si cumparam ce ii produs la noi ca e mai ieftin dar si mai prost..
 
Jupane,

Nu e chiar asa cu "produsele moderne" si cu firmele de prestigiu. Marea majoritate a locomotivelor actuale sunt reproiectari succesive ale unui proiect initial reusit din anii '50. S-au inglobat deci in el tehnicile moderne aparute intre timp si s-a schimbat carcasa cu una moderna insa fundamental e aceesi chestie ca si acum jumatate de secol. De altfel, la modul cum se pune astazi problema nu-si mai permite nimeni sa proiecteze o locomotiva noua de la zero. Tot ce pot face este sa-i traga peste sasiul vechi o carcasa moderna si ai senzatia ca e cine stie ce mare smecherie.

Iar testul fundamental pentru fiabilitatea locomotivelor se da, la Deutsche Bahn, iarna, cand ingheata totul iar trenurile lor de mare viteza se blocheaza complet. Si stii ce fac ei atunci? Pun in functiune locomotivele "Ludmila" rusesti ajunge la DB din fostul parc DDR, care nu ingheata la -20 de grade, fiindca sunt gandite sa reziste la frigurile din Siberia!
 
Pai uite ca marea smecherie nu reuseste si la noi in afara de LDE2100EGM modernizat de GM care mie personal imi plac cel mai mult si cred ca e cea mai bune modernizare facuta in Romania..Numai la noi e principiul peste un sasiu vechi pui alta carcasa si gata totusi afara s-au construit locomotive de la zero cu toate ca principiul a ramas acelasi motorul diesel produce curent pentru generator care alimenteaza motoarele de tractiune..
Anul trecut s-a inzapezit un Desiro intre Pitesti si Slatina a venit un LDE s-a stricat si ala si numai al doilea LDE a reusit sa rezolve problema dar na e fier si cedeaza si ala..
O zi buna
 
Angaja?ii Centrului de Electrificare CFR Arad au declan?at un protest spontan ?i renun??? s?? mai lucreze. Motivul este unul cât se poate de serios: nu ?i-au mai primit lefurile de dou?? s??pt??mâni, iar facturile care trebuie pl??tite lunar la termen se adun?? ?i adun?? ?i penaliz??ri. ââ???žUltima tran??? de bani care ne-a intrat în conturi a fost 50 la sut?? din avans, ?i aceasta primit?? cu întârziere. în data de 15 mai trebuia s?? primim decontarea, dar nu am primit nici restul de bani din avans. De câteva luni încoace, ni se tot întârzie plata salariilor cu 13-14 zileââ??, a declarat pentru Jurnal ar??dean Nicolae Farca?iu, liderul sindical al electricienilor din CFR.
Dup?? mai multe discu?ii purtate cu liderii federa?iei sindicale Elcatel, mar?i diminea?a s-a luat decizia întreruperii muncii pân?? când salariile nu vor fi virate în totalitate în conturi. Iar ceferi?tii ?tiu c?? pot negocia la sânge acest lucru dintr-un motiv foarte simplu: trenurile care circul?? prin jude?ul Arad ar putea fi oprite pe traseu în cazul unor probleme la linia de alimentare electric??. ââ???žSuntem hot??râ?i s?? nu intervenim la nicio defec?iune, indiferent de cât de grav?? este problema sau dac?? circula?ia trenurilor va fi afectat??. Momentan, nu este întrerupt?? circula?ia nic??ieri în jude?, dar, în cazul apari?iei vreunei defec?iuni, garniturile de tren vor fi obligate s?? stea pe loc pân?? la remedierea problemei cu pricinaââ??, a mai ad??ugat Farca?iu.
Electricienii ar??deni au fost cei care au dat startul unui protest care, se pare, se întinde la nivel na?ional. ââ???žAm luat leg??tura ?i cu alte centre de electrificare din ?ar?? care au confirmat faptul c?? vor întrerupe lucrul. M??sura este una dramatic??, dar situa?ia o impune. Avem familii, avem cheltuieli care trebuie pl??tite, dar nu ne primim baniiââ??, sus?ine Nicolae Farca?iu.
Nu sunt bani
Conducerea central?? Electrificare SA a fost anun?at?? despre protest, dar oficialii de la Bucure?ti ridic?? din umeri ?i spun c?? nu au, deocamdat??, nicio solu?ie. ââ???ž???žefii de acolo ne spun c?? nu sunt fonduri deoarece CFR nu a virat banii. Noi suntem pl??ti?i ca ?i prestatori de servicii pentru CFR, iar cei din urm?? nu ?i-au onorat contractul. ???ži liderii sindicali de la Bucure?ti au intrat pe fir, au purtat discu?ii cu cei de la Electrificare SA, dar au primit acela?i r??spuns ca ?i noi: nu exist?? fonduriââ??, ne rezum?? situa?ia Nicolae Farca?iu. Discu?iile au fost purtate, mai departe, de c??tre ?efii de la Electrificare cu reprezentan?ii Ministerului Transporturilor pentru g??sirea unei solu?ii, dar pân?? mar?i dup??-mas?? nu exista vreun plan viabil pentru ie?irea din aceast?? situa?ie.
Pe termen nelimitat
ââ???žCei 144 de angaja?i ai Centrului de Electrificare Arad au întrerupt munca pe termen nelimitat. în momentul în care salariile vor ajunge în conturile noastre, vom relua lucrul. ??Â?inând, îns??, cont c?? a fost vorba despre un protest spontan, fiecare angajat poate s?? î?i reia activitatea în orice momentââ??, ne spune liderul sindical.
Rapidele, prioritare
Trenurile Rapid care circul?? spre Occident nu au fost, deocamdat??, afectate de protest. ââ???žîn Curtici exist?? ni?te proceduri de verificare a trenurilor care ies din ?ar?? ?i, momentan, acolo se lucreaz??. Nu vrem s?? perturb??m circula?ia interna?ional??. Dar, probabil c??, de miercuri, dac?? situa?ia nu va fi remediat??, vom sista cu totul activitatea, asta însemnând c?? ?i trenurile interna?ionale vor sta?iona pe termen nelimitat în Gara Curticiââ??, anun??? Nicolae Farca?iu
 
Nu pot sa zic decat atata: bravo lor.
La greci cand doar s-au auzit zvonuri ca s-ar putea sa nu le mai dea al 13-lea salariu, s-a lasat cu lupte de strada. La noi, cica protestam pasnic, dansam dansul pinguinului pentru pinguinul de la palatul victoria. Mai e de mirare ca toata lumea ne califica drept "oi" ?
Trist este ca trebuie sa te lupti pentru un drept de al tau, 100% constitutional, legal si ce vreti voi, care este salariul. Ok, intelege toata lumea, e criza (cica), dar atata timp cat exista bani pentru "investitii strategice", dar nu exista bani pentru salariile unor oameni care cu siguranta muncesc, nu ca alti minunati 'functionari publici', atunci clar este o problema.
Le doresc sa-si rezolve problema cat mai repede, si mai ales sa scape de repercusiunile ulterioare, ca vorba aia, traim in romania, si cine nu sta drepti si-o va lua frumos peste bot cand se linistesc apele.
 
Uite inca o stire related:
http://www.mediafax.ro/social/sindicalistii-cfr-electrificare-ameninta-cu-intreruperea-activitatii-pentru-neplata-salariilor-8271278/

Sa inteleg ca cei de la electrificare Arad deja sunt intrati in greva spontana, urmand ca miercuri (adica azi) vor intrerupe lucrul in toata romania ?
 
Ieri au circulat normal trenurile, azi nu am verificat inca, ca daca intrerupi curentul la macaze si la semnale practic nu mai poti circula. Asta ca zicea unul din presa locala sa bage tractiune diesel(probabil sclav portocaliu).
Apropo, mai e celebra actiune de a face blatistii sa cumpere bilet?
230383_208103239229624_207106542662627_590963_2148026_n.jpg

La Arad au dat amenzi de 14 lei la cine nu avea bilet, de fapt bilet suprapret
 
Nu era vorba sa taie alimentarea cu curent, pentru ca deja s-ar putea intra in penal, mai ales la macaze si semnalizare unde se aduce atingere la siguranta circulatiei.
In schimb, daca se strica ceva, atunci ghinion, ramane stricat ca nu are cine sa repare si abia atunci se va vedea efectul acestui protest spontan. Daca era iarna aveau mai multe sanse de reusita, ca se mai inzapezeste, mai cad pietre, se mai rup linii de alimentare. Primavara sau vara mai putin, sa vedem ce se va intampla pe parcurs.
 
Totusi cei de la electrificare sa mai ceara explicatii si de ce la societatea lor se cumpara manusi cu 40 de lei bucata cand la magazine costa 4 lei ca un director ia 180 de milioane salar si mai face si afaceri cu motorina pentru drezinele lor..