shoppy a spus:
Prima impresie de la Zilele Feroviare este ca la CFR Calatori nu se mai poate face nimic "nou" fara sa se "inventeze" o noua nuanta de cacaniu, ca sa se vada ca e nou. Asa ca o sa ajungem cu toate culorile posibile si imposibile. Lafel si scheme de vopsire.
Apropo de Pheonix, arata ca un fund de tigaie frecat prea mult cu peria de sarma, iar gaurile din vopsea au fost acoperite cu tot felul de autocolante auto, de genul celor folosite de cai care nu stiu ce autocolant sa-si mai puna pe Dacia 1310.
Pheonix-ul CFR Calatori arata de parca vopsirea e neterminata.
Schema ramei si locomotivei de la Regio arata ca masina unui fulgerica (adica taran tunarist).
Cat despre mecanicii de locomotiva, desi erau imbracati la costum, multi se uitau la mine de parca abia se abtineau sa vina la mine si sa ma plesneasca.
Multi pasionati nu s-au prezentat nici ei mai bine, s-au strans in bisericute si stateau pe vine sau pe scaunele de pe peron, uitandu-se urat in toate partile, parca erau o gasca de rockeri care vine la un concert doar ca sa stea la intrare, sa fumeze, sa scuipe, sa faca mizerie si sa se uite urat in toate partile (cum se intampla din ce in ce mai des pe la noi). Deci oameni, aveti grija cum va prezentati, daca nu va face placere atunci carabanitiva acasa, sa pozam in emo sigur nu este o solutie.
edit: am auzit ca Siemens-ul pleaca deabia vineri.
Eu cred ca esti o persoana care nu resuseste sa se integreze in nici un grup,cu atat mai putin in acela al feroviarilor,eu am fost astazi in gara impreuna cu inca 4 colegi din Iasi si unul din Suceava,la ora 6 30 eram pe peron,am venit cu 664 :mrgreen: ; atmosfera a fost una foarte placuta, admirabila as zice, nu stiu daca sau format bisericute,insa oboseala si-a spus cuvantul, asa ca era normal sa ne mai tragem sufletul un pic; noi cel putin am stat cu toti cei care iam cunoscut, si care au avut timp sa vorbim, pentru ca au fost ALTII care habar nu aveau de ce au venit acolo,degeaba te uitai la ei ca tot fraiei cu gura gasca au ramas, nu reusesc sa scoat un cuvant; cat despre faptul ca mecanicii si insotitorii locomotvelor si vagoanelor se "uitau urat" aici iarasi ori esti fricos, suspicios, sau nu vezi bine! :mask:
eu personal am desfacut capota mare si cea mica la LDH Caterpilar,fara insotitorul ei de fata, fara sa imi zica nimeni nimic,dupa ce bineinteles am intrebat insotitorul daca pot sa fac asta , am facacut si cateva porobe cu DA-001 si cu rama modernizata de la calatori, am urcat in tot ce as putut urca ,vagaone si locomotive, am luat pliante, nu sa uitat nimeni urat la mine( noi ), au fost chiar foarte respectuosi,au pemis accesul tutuor,au dat informatii destul de clare despre locomotivele pe care se aflau ,nu a fost parte din vreo locomotiva sau vagon care sa fie interzis sa fie fotografiata,insa cred si eu ca sau pictisit oamenii cand au vazut ca tot vin numai "pasionati" doua trei poze, daca intreba ceva detalii era bine, desi multi habar nu aveau ce tip locomotiva este, sau altceva de genu' ,eu personal nici nu ias fi urcat pe asa ceva, pentru ca daca esti pasionat, trebuie sa ai un bagaj minim de cunostinte,nu sa ma intrebi pe mine pe Siemns , daca e locomotiva diesel :twisted:
|)
eu personal am fost foarte incantat de toate exponatele, care sau prezentat mai mult sau mai putin destul de satisfacator,insa cele mai multe au fost destul de bine puse la punct,Acvila a venit cu o alta asezare in interior ,fata de cea cunoscuta, plus spatii mari intre scaune, idem si pentru restul vagoanle care anterior aveau astfel de probleme
,
au fost destul de bune si vagoanele facute la Remar Pascani,cel noi 20-77 ( paremise) ,erau in continuarea la Te modernizat,unul de Iasi celalat de Grivita, culoare adaptata destul de bine a avut si vagonul Bistro,chiar daca ziceti voi ca-i cacanie, dar e rezistenta la jeg,mie mia placut :lautar:
Ca o ultima completare ,daca ar fi fost amenajate unul doua standuri si cu literatura feroviara ar fi fost o treba de nota zece :!:
L.E. urmatoarele doua e 6600 kw pentru clatori vor fi cu motoare asincrone, si surriza a fost anuntul facut de Remarul 16 Februarie ,la anul va aparea locomotiva diesel electrica de 2300 cp cu motorizare Caterppilar, si generator de c.a. !