buna,
Dorin, Gh-ul MAV este ceva mai recent. La CFR au ajuns dupa 1920 vagoane pe patru osii produse in 1892 si 1903, ambele serii fiind pe 4 osii (nu osii cu joc lateral ci grupate in doua boghiuri) si care difereau prin lungimea peste tampoane si implicit a cutiei.
Catalin, informatia privind latura mica a acoperisului este exacta. din cate stiu, vagoanele aveau si ferestre pe lateralul cutiei.
si nu, nu esti blocat la nici un subiect ;-)
Dorin, Gh-ul MAV este ceva mai recent. La CFR au ajuns dupa 1920 vagoane pe patru osii produse in 1892 si 1903, ambele serii fiind pe 4 osii (nu osii cu joc lateral ci grupate in doua boghiuri) si care difereau prin lungimea peste tampoane si implicit a cutiei.
Catalin, informatia privind latura mica a acoperisului este exacta. din cate stiu, vagoanele aveau si ferestre pe lateralul cutiei.
si nu, nu esti blocat la nici un subiect ;-)