Pân? la urm? tot la locul respectiv am r?mas fiindc? difuzorul n-a înc?put altundeva. Deoarece difuzorul trebuie ridicat cu circa 2 mm ca s? permit? mi?carea boghiului, am lipit în loca? dou? segmente de b??-de-chibrit de lungimi adecvate, peste care am lipit difuzorul astfel încât s? NU fie atins de volantul motorului.
Am demontat interfa?a digital? ?i am dezlipit firele difuzorului ca s? am mai mare libertate de mi?care ?i, oricum, cablajul flexibil care duce la farurile cabinei "H" ("Hinten") nu mai poate fi introdus în muf? din cauza difuzorului. Astfel, dup? a?ezarea definitiv? a difuzorului, am înfipt cablajul flexibil în mufa respectiv? a interfe?ei digitale ?i am "for?at" re-a?ezarea interfe?ei digitale la locul ei. Apoi am re-lipit toate firele respective, am plasat mufa imensului decodor ESU Loksound 5 în conectorul interfe?ei digitale, am reconectat cablajul flexibil la becuri (pu?in for?at) ?i am reluat probele.
Am convins firele s? se a?eze frumos, cu ajutorul unor buc??i de scotch...
... ?i am a?ezat carcasa pe ?asiu f?r? absolut nicio problem?
Acum... s? nu v? imagina?i c? totul a mers chiar a?a de simplu, ca pe roate
. Cablajul flexibil care alimenteaz? farurile cabinei "H" este acum deformat ?i tensionat din cauza difuzorului, deci cea mai mic? mi?care gre?it? duce la deplasarea contactelor ?i la probleme de func?ionare pentru aceste faruri. Dup? câteva teste, idei, demont?ri / mont?ri etc., am "pliat" pu?in cablajul în dreptul muchiilor difuzorului, ceea ce a dus la o a?ezare mai bun? ?i la men?inerea contactelor. Astfel, pân? la ivirea altor idei de optimizare a luminilor, declar terminat? opera?iunea de sonorizare a simpaticei locomotive electrice BR244 Roco nr.art.63839