Caile Ferate "La Ursu"

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Asa arata motorizarea. Am avut turnanta la N, solida, sanatoasa, lucrata cu simt de raspundere, mecanism tip Geneva indestructibil. Autoblocant, nu rata niciodata pozitiile in nici un sens de rotire. Mecanismul de motorizare, ascuns in sandramaua din poza era cu fulii si curea de cauciuc, silentios. Ca pret, nu mai spun nimic, e ridicol. La N am avut si remiza de 3 locomotive, kit.. Se puteau monta toate de jur imprejur, multiplu de 3. Tot ieftine. Detaliate la greu, usor de montat.
 
  • Love
Reac?ii: mpursu
Kitul pt cladiri. Se pot monta usor pe placa ta, la nivel. La N era inalta cat terasamentul de burete + sina. Vreo 4-5mm. La 9 inch, adica vreo 230mm, cred ca merg marea majoritate a locomotivelor cu abur.
 
  • Like
Reac?ii: mpursu
Trenul de marf? DB Cargo revine în actualitate :cool:
IMG_006782.jpg

IMG_006783.jpg

IMG_006784.jpg

IMG_006785.jpg

IMG_006786.jpg

IMG_006787.jpg

IMG_006788.jpg

IMG_006789.jpg

IMG_006790.jpg

IMG_006791.jpg

IMG_006792.jpg

IMG_006793.jpg

IMG_006794.jpg

IMG_006795.jpg

IMG_006796.jpg
 
În componen?a c?ilor mele ferate se afl? ?i dou? perechi de macazuri express Fleischmann Profi-Track nr.art.6178 (stânga) ?i nr.art.6179 (dreapta), prin intermediul c?rora linia ferat? interioar? este alimentat? de la linia ferat? exterioar?, este p?strat? distan?a regulamentar? între cele dou? linii, iar trenurile pot schimba linia.
20210903_151230_caile_ferate3a9444239c5a31ea.jpg

Aceste macazuri au acele foarte lungi, care asigur? trecerea lin? a trenului spre linia ab?tut?, ?i sunt dotate cu inimi mobile (parc? a?a se numesc), care asigur? trecerea lin? a ro?ilor peste acestea. Iat? o astfel de pereche de macazuri, în pozi?iile care asigur? trecerea trenurilor pe cele dou? linii paralele (sus), respectiv în pozi?iile care asigur? schimbarea liniei (jos).
IMG_006985R.jpg

IMG_006986R.jpg

Exemplificare cu BR86 Roco, care trece înainte pe linia interioar? (sus), respectiv care schimb? linia (jos):
IMG_006987R.jpg

IMG_006988R.jpg

Cele patru macazuri au venit dotate cu pun?i de sârm? care asigur? alimentarea tuturor ?inelor indiferent de pozi?ia macazului. Toate bune ?i frumoase, îns? num?rul de opriri ale sistemului digital cauzate de scurtcircuite s-a înmul?it considerabil dup? înlocuirea macazurilor simple cu aceste simpatice macazuri express :oops:
Motivul? Inimile metalice mobile, proiectate de Fleischmann cu cele mai bune inten?ii pentru a prelua poten?ialul ?inei adecvate ?i pentru a permite trecerea lin? a ro?ilor, sunt foarte aproape de contra?inele vecine care se afl? la poten?ialele diferite ale celor dou? ?ine. Astfel, cea mai mic? mi?care axial? a unei ro?i metalice duce la atingeri accidentale între inima macazului ?i contra?ina vecin?, producând scurtcircuite care declan?eaz? protec?ia sistemului digital :(
 
Ultima editare:
  • Sad
Reac?ii: AdyAero