In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei.
Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Folose?ti un browser învechit. Se poate s? nu afi?eze situl acesta sau alte situri corect. Ar trebui s? actualizezi sau s? folose?ti un browser alternativ.
Pretul modelului facut de Lenz nu e nici pe departe dublu fata de cel al modelului Roco. Ca eu am luat modelul "doua la pret de una" e altceva. Oferta de la Roco. La pret "real" adica fara reduceri in mod clar as prefera Lenz.
Uitandu-ma putin peste topic, am observat ca nu am prea prezentat vagoanele din colectie. Voi incepe cu RENFE, ca ma doare destul de tare. Singura piesa din colectie, Roco, special pentru 1005:
In continuare, cateva OBB-uri, tot Roco:
Ultimul este in exemplar dublu, numere de inmatriculare diferite.
Tot OBB, tot Roco - Spanten-Reisezugwagen, doua exemplare, numere de inmatriculare diferite. Anul acesta va fi lansat un set cu aceste vagoane, sper sa aiba alte numere de inmatriculare si desigur, sper sa ajunga in colectie:
Se observa cureaua de transmisie si locul pentru decodor care a fost ocupat de un Lenz Silver+ ce controleaza perfect masina.
Si cateva impresii: modelul este bine facut si montat, dar se observa varsta matritelor. Poate ca ar fi timpul pentru refacerea acestora. De asemenea, demontarea este o adevarata aventura. Clemele care fixeaza carcasa centrala sunt destul de ascunse si NU sunt prezentate in schite, asa ca stresul la care este supusa aceasta la prima demontare este destul de mare. O documentatie mai buna ar fi de dorit. Din punct de vedere al functionarii totul este OK, transmisia pe curea nu solicita prea tare motorul sau decodorul. Consumul masurat in cc a fost de 390 mA la 12V, aici intrand si consumul celor doua becuri din dotare.
Un mic update, Trix E69. Electrica "simpatica", cod producator 22551. Impresiile sunt impartite, modelul merita un 10 pentru finisaje, vopsire, calitatea materialelor si doar 5 pentru asamblare. De ce doar 5 ? Motorul a fost montat gresit pe sasiu (a se citi stramb), motiv pentru care tractiunea era pe o singura osie. Posesorii modelului stiu ca motorul este fixat pe pozitie cu doua stifturi din plastic. La modelul meu un stift nu era fixat corespunzator, deci un melc NU angrena pinionul aferent. Pana sa-mi dau seama de substratul problemei, am dat comanda pentru doua pinioane. Asta este....
Si ca sa nu fie singura, i-am luat un vagon Pwi 30 tot Trix. Lucrat bine, nu am ce comenta.
Proaspat (re)lansata de ROCO, proaspat intrata in colectie. Cam tarziu, si cu mici probleme. Referitor la probleme, am spus mai sus ce a fost in neregula cu E69 de la Trix. Am in service un T3 de la Fleischmann, luat de nou, cu partea de jos a boilerului fisurata in vreo trei locuri. Nu am vazut problema pana nu am demontat-o. Acum E80, are o mica problema la un boghiu. Un element de la timonerie rupt cu grija de cineva ori la montaj, ori la ambalare. Ori am ghinion, ori calitatea este in cadere libera la cei trei producatori amintiti mai sus. Doar preturile tot cresc... Pe asta nu o mai trimit in service, am preferat sa comand piesa cu probleme. E mai sigur
Si poze, ca nu mai am ce spune....
Multumita lui @rally care s-a miscat ca vantul si ca gandul, de astazi dihania E80 este OK, piesa cu probleme a fost inlocuita. Iacata piesa buclucasa:
Am incercat sa rup o tija si nu am reusit, plasticul este "shock resistant". Nu imi explic cum au reusit sa o rupa in fabrica.
Pentru balerinele de epoca III, niste vagoane. Roco 66128, un set bine facut. Plasticul nu este bio, am tras de el in toate directiile, rezista, e destul de elastic. De asemenea, inscriptiile sunt clare, de calitate. Anterior intrarii in portofoliul Roco, vagoanele au fost facute de Klein. Incarcatura este mult mai realista decat la alte modele, fiind realizata din rasina. Pacat ca aceste vagoane nu prea au transportat carbune, ci diferite minereuri. Asa ca intr-o zi cu soare voi reface incarcaturile. Cateva poze, cu blitz si fara.
Pe langa subiect: pozele sunt facute pe lumina artificiala, bec economic cu lumina "daylight". Sursa de lumina este perfecta pentru incaperea in care este diorama. Nu am facut reglaje aparatului de tip "rasnita" ca nu pot.
Electrotren made in China. Un vagon de nota 10+. Detalii multe aplicate, unele fotodecupate. l-am intors pe toate partile, e super OK. Plasticul este ceva din gama "nu se sparge nu se rupe". Insotitor pentru RENFE 1000.
O alta E. Roco din generatia noua. Am mai avut modelul de generatie ceva mai veche, adica 2005 - 2006. Diferente vizibile dupa demontarea locomotivei, sasiul celei noi este mai subtirel. Daca imi amintesc bine, modelul putin mai batran avea undeva la 450 gr. Asta are mai putin, doar 370 gr. In rest aceeasi lucratura, o tona de vaselina in angrenaje. Am strans vaselina fiind noua si mai am pentru vreo 2 locomotive.
Doua bile negre:
- luminile rosii nu functionau dar le-am rezolvat repede (intre cablajul flexibil si becurile rosii nu exista contact electric, am curatat cablajul de lac / mazga sau ce mama ..... era pe el).
- in functionare facea tronc-tronc-tronc cu frecventa mare - o volanta nu era introdusa suficient pe axul motorului si presa cardanul mai mult decat trebuia atingand in acelasi timp si de suportul pentru decodor. Am introdus volanta mai mult pe ax si am rezolvat si problema asta.
In rest, trecand peste micile probleme prezentate mai sus, un model bun. E de apreciat faptul ca miniatura reproduce corect locomotiva reala. Desi nu se vad, spitele rotilor sunt la locul lor si nu sunt basorelief.
Permite-mi sa te felicit si eu rastel pentru acest exemplar care imi este foarte drag si mie. Si mai ales ca o vad sub sigla Roco ma incanta mult. Sa o stapanesti sanatos. Respect
Acest site folose?te cookie-uri pentru a ajuta la personalizarea con?inutului, preg?teasc? experien?a ?i s? te p?streze autentificat dac? te înregistrezi.
Prin continuarea folosiri acestui site, e?ti de acord cu utilizarea de c?tre noi a cookie-urilor.