Colectia lui Rastel

  • In perioada urmatoare o sa vi se solicite modificarea parolei. Pana la modificarea parolei, userul poate figura ca si blocat, odata modificata parola, userul este reactivat automat.
    Pentru orice problema va rog folositi butonul "Contact"
Alt punct sters de pe lista de achizitii. Mai trebuie sa pun mana pe 1189 si am cam terminat cu locomotivele electrice OBB. Nou intrata in colectie, micuta OBB 1245. Exemplar bine construit, functionare ireprosabila, marca Roco.





Alaturi de alte verisoare:
 
Este! daca ar fi toate rocoseniile la acest nivel, toata stima! Din pacate, nu...

Idem si la Piko, s.a.m.d.

Verzitura e loco de gala, poti s-o tii la vedere, frumoasa foc. Cu manerele are cv baiuri, dar in rest, deliciu!

Sa ai pofta, ocolite-ar criza :p !!!
 
Nou intrata in colectie, BR 93.5-12. Fabricata de Roco cu ceva vreme in urma (gama Professional 2005), am avut totusi sansa sa o gasesc noua in magazin. Locomotiva este lucrata ingrijit, ruleaza bine si nu este foarte galagioasa.




Detalii despre modelul real aici.
 
Cum am o slabiciune pentru crocodili, am mai colectionat doi :D
Primul:




Lucratura Roco, marfa calitatea I :aplauze: Locomotiva este in mare parte din metal, doar cabina centrala fiind din plastic. Majoritatea detaliilor sunt aplicate. Detalii acoperis + transformator:


Pe scurt un model de nota 10+.
 
Urmatorul crocodil este E 194, varianta albastra. Din ce am gasit pe net, este (a fost) singurul crocodil DB albastru. Modelul este tot Roco, calitatea este excelenta. Modelul are la baza matrite noi deci detaliile sunt realizate foarte bine, dar acest lucru a generat si o problema, cel putin la modelul meu: nu se potrivesc barele de langa usi. Se pare ca undeva s-a gresit si in cutie sunt introduse barele vechi (modelul din plastic) in locul celor din metal. Puteam rezolva problema cu ajutorul unui burghiu de 0.5 mm, dar am preferat sa le trimit un e-mail celor de la Roco. Raspunsul a venit nesperat de repede si a fost pozitiv. Le-am trimis adresa si acum astept barele metalice pe care au promis ca mi le vor expedia gratuit. Sper sa nu astept degeaba :-|
Si poze:




Sporuri tuturor !
 
Si astazi au sosit barele de mana .... va urma montarea lor. Pana in momentul de fata au dat dovada de seriozitate, deci bravo Roco.
 
Frumoase locomotive. Mai ales aceasta albastr?? mi-a luat sonorul. :D
Locomotivele electrice sunt ni?te uzine pe ro?i ?i au un farmec deosebit. Dar E 94, 93, 194 sunt preferatele mele. Din p??cate nu am nici una... Poate în viitor.
???ži jos p??l??ria în fa?a celor de la Roco. M?? refer la livrarea prompt?? ?i la îndreptarea gre?elii. Asta da firm?? care se respect??.
 
Dorin, intr-adevar locomotivele electrice sunt (din punctul meu de vedere) deosebite, mai ales cele fabricate cu ceva vreme in urma. Referitor la seriozitatea celor de la Roco, fara a le face reclama, mi-au raspuns la toate problemele pe care le-am intalnit in urma utilizarii modelelor produse de ei (pana in momentul de fata le-am trimis trei mail-uri si la toate am primit raspunsul asteptat).
 
Desi nu este nou intrata in colectie, nu a fost prezentata pana acum din motive diverse... Roco E44, inmatriculata DR ep. III. Un model fabricat cam cu 6 ani in urma, dar care se prezinta excelent.



 
Una dintre preferatele mele..... O frumusete.... Am avut varianta de la Piko in perfecta stare dar am dat-o pentru ca nu doream sa electrific. poate era bine sa o tin.....
 
Am avut si eu modelul de la Piko cu multi ani in urma, si a fost destul de reusit.
Locomotiva urmatoare a mai fost de doua ori in colectie, dar sub inmatriculari diferite. Prima data Railtrans, a doua oara DB. De data asta se prezinta asa cum trebuie, adica DR. Si in mod sigur nu va mai parasi colectia. Modelul e , cel putin din punctul meu de vedere un "must have", e realizat de Roco si e unul dintre modelele de la producatorul mai sus mentionat care isi merita banii.




 
Dar boghiurile alea gri deschis parc?? sunt de jucarie. Arat?? urât. Poate ar trebui vopsite mai închis sau negru.... Poate avea o locomotiv?? boghiurile a?a deschise la culoare?
 
Da, se pare c?? la ei se poate... Or fi ei mai cura?i, sau în unele ???ri nu exist?? praf, noroi, unsoare, uleiuri, etc? Privite de aici din Romania, acele nuan?e foarte deschise ale boghiurilor par ireale, par... împotriva naturii... S?? fie diferen?a aceea de peste 100 de ani dintre ei ?i noi? :mrgreen:
 
In continuare va voi prezenta o locomotiva care a intrat in colectie prin luna octombrie, dar nu a fost prezentata inca din motive obiective (lene mare :D ).

Modelul real a fost fabricat la inceputul anului 1944 de catre DWK (Deutschen Werke Kiel) si a avut numarul de fabricatie 2002. Dupa preluarea de catre armata germana in 25.04.1944 (mai bine spus OKH - Oberkommando des Heeres - Inaltul Comandament al Armatei) a primit numarul 362002. In 1968 a fost inmatriculata cu numarul 236 117-8 iar in 1977 a fost retrasa din exploatare.

Locomotiva face parte din familia "Wehrmachtslokomotive" WR 360 C 14 si a reprezentat un urias pas inainte in constructia locomotivelor diesel-hidraulice. Denumirea locomotivei ne spune toate datele tehnice esentiale, si anume: puterea - 360 CP, formula osiilor - C si incarcarea pe osie - 14t.

Dupa aceasta extrem de scurta prezentare a modelului real este cazul sa prezint si miniatura produsa de Roco.



Constructia este in cea mai mare parte metalica iar calitatea executiei este cel putin foarte buna. Motor in 5 poli cu volanta, iluminatul cu LED-uri, conector NEM 562. Vedere cu masina dezbracata:



Spatiul interior este suficient de mare chiar si pentru un decodor cu sunet (difuzorul poate fi amplasat in cabina). Prezenta a doua cauciucuri pe roti dar si masa de 270 gr. fac ca piticania sa stearga pe jos cu OBB-ul 1161 sau cu V60.

Poze cu alte detalii:





Cadou ca sa nu stea singurica:

 
Calitatea modelului Lenz reflecta pretul (dublu fata de modelul Roco); nu m-am jucat cu modelul Lenz (nu l-am vazut decat in poze). Deci nu am de unde sa stiu ce detalii in plus are si daca per total pretul reflecta o calitate dubla fata de modelul Roco.

Oricum, modelul Lenz reprezinta varianta postbelica a locomotivei (cu sasiul lungit).